33. Mavi Bir Göz
"Haklıydık."
[Beklendiği gibi]
Salonda satranç oynamakta olan Nathaniel güldü. Kyrie, MaryAnne'e sansar yününden olan şapka ve pelerinini uzatıp karşısına oturdu.
"Bu çok fazla açgözlülüktü. Majesteleri."
[Orwrenbridge buna kandı mı?]
"Kim olduğumu sanıyorsun?"
[Kyrie Buchanan, pek zeki değil.]
"O halde, umarım bu algıyı artık değiştirebilirsiniz. Şu ana kadarki davranışlarım yardımcı oldu. Aniden gelen 'veliaht prensle nişanlanma' sözlerine 'evet' diyen kişiden şüphe duymamalısınız. "
[Bu, umutsuzca itaatkâr olduğunu söylemenin çok sofistike bir yoludur].
Bu sözler kulağa samimi gelmiyordu ama gerçekten sitemkâr da görünmüyorlardı. Nathaniel mırıldandı, [Bu çok zekice]
"İmparator sizi tekrar mühürlemek istiyor gibi görünüyor."
[Bu anlaşılabilir bir durum]
Nathaniel piskoposu ağır çekimde hareket ettirdi.
Efsanevi Lord'un dönüşü, bir gerekçe dışında kraliyet ailesi için bir kayıptı.
O gerekçe de Trevereum'un kurulmasına yardım eden ataların geri dönmüş olmasıydı. Bu hayırlı bir işaret olarak kabul edilebilirdi ve sonuç olarak halkın kraliyet ailesine olan inancı güçlenirdi.
Ancak elde edilecek bir şey yoktu çünkü devlete ait olduğunu düşündükleri toprakları geri vermeleri gerekiyordu.
Kyrie emin değildi ama bunun oldukça acı vermiş olması gerektiğine inanıyordu. Üstelik Nathaniel kraliyet ailesiyle bile işbirliği yapmıyordu.
"Kraliyet propagandasıyla işbirliği yapmaya niyetli misiniz?"
[Hayır.]
"Bu ülkede şu anda seni mühürleyebilecek hiçbir büyücü olmadığından emin misin?"
[Şimdilik.]
Nathaniel parmağını bir piyonun üzerine koydu ve başını salladı. Kyrie beyaz bir piyonu hızla hareket ettirdi.
"Şimdilik bu hâlâ mümkün demek."
[Sel'de Vallabriga'ya ait bir laboratuvar var.]
"Sen bir büyücüydün, değil mi?"
[Evet.]
"O zaman seni uyutan büyü müydü?"
[Orewenbridge o kadar gönülsüz biri değildi. Beni öldürmeye çalışmış olmalı.]
"O zaman neden ölmek yerine uyudun?"
[...]
Nathaniel piyonunu oynattı. Kyrie tırnaklarıyla satranç tahtasına vurdu, sonra piyonunu tekrar hareket ettirdi.
"Bu çok garip. Bana ölümsüz olduğunu söylemiştin."
Kyrie Nathaniel'e baktı.
"Ne saklıyorsun?"
Nathaniel gülümsedi ve bir atını hareket ettirdi. Kyrie onun sadece konuşmak istemediğinde böyle güldüğünü zaten biliyordu. Bu yüzden Kyrie konuşmayı daha verimli bir yöne çekti.
"Laboratuvar nerede? Neden gidip onu yok etmiyorsun?"
[Çok yıkıcı bir eğilimin var.]
"Aman Tanrım. Fark ettiniz mi? Yıkıcı tarafımı göstermekten başka seçeneğim yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...