46

16 0 0
                                    


46. Örümcekler Kelebekleri Sevemez

Kyrie kronik migreni ile uyandı. Odaya giren öğle güneşine boş gözlerle bakan Kyrie elleriyle gözlerini kapattı.

"......Bu o oda değil."

Sadece bir günlüğüne kapana kısılmıştı ama zihinsel olarak büyük bir şok geçirmiş gibiydi. Hâlâ belli belirsiz bir görüntü vardı. Kısa bir nefes alan Kyrie yavaşça vücudunun üst kısmını kaldırdı. O kadar yorgundu ki kasvetli bir ruh haliyle etrafına bakındı.

Kasabada değildi. Pijamalar, yatak takımları, mobilyalar, süslemeler. Her şey kendi odasıyla aynıydı ama duvar kaplamaları ve odanın yapısı farklıydı. Başını çevirdiğinde pencereden Sel'in Merkez Bahçesi'ni gördü. Dün, Nathaniel'in 'son' gibi dimdik durduğu yerdi orası.

Cesetlere dair hiçbir iz yoktu. Hiçbir şey olmamış gibi ne muhafızlar ne de gelip giden soylular vardı. Kötü bir rüyadan uyanmış gibiydi.

'Sonunda ne oldu?'

Bayıldıktan sonra hiçbir şey hatırlayamadı. Hissettiği şey sadece adamın sırtına dokunmasıydı. Eli bacaklarının altındaydı.

Kyrie, sebepsiz yere sırtına tırmanan serinlik nedeniyle her iki koluna da sarıldı.

'Her şey mahvoldu.'

Kafası karışmıştı.

'Ne yapmalıydım? En başta hiçbir şey yapmasam daha mı iyi olurdu?'

Kyrie zonklayan başını tutarak bundan sonra ne yapacağını düşündü.

'Önce ölenler için biraz teselli parası bulalım. Peki ya Julia? Prensesi öldürmek.......'

Çıplak ayakları yere değdiğinde aniden düşünmeyi bıraktı. Kan, kar ve tozla kirlenmiş olan ayakları bembeyaz ve tertemizdi. Sadece ellerinin ve kollarının silik izleri kalmıştı ama acımıyorlardı.

'Bunu Nathaniel mi yaptı?'

Parmaklarının ardındaki silinmez gülümsemesini retinasına kazınmış gibi hatırladı. Yine tüm vücudu buz kesmişti.

Nathaniel'in Kyrie'ye karşı hissettikleri aşk değildi. Bu ne bir saplantı ne de evcil hayvanlar için şefkatli bir kalpti. Sadece sahiplenmeydi, bir tekeldi. Eğer ona sahipse, yaşlı ya da kırık olmasının bir önemi yoktu.

'Ölmek zorunda kalmadığım sürece. Tek yapmam gereken gözlerinin ulaşabileceği bir yerde kalmak.'

Onunla ilk tanıştığından beri ilk kez ondan korktuğunu hissetti.

'Dün tam olarak ne olduğunu bilmem gerekiyor.'

O sırada Kyrie yorgun adımlarla kapıya yöneldi. Bir tıkırtı duyuldu ve o kapı kolunu tutamadan kapı açıldı.

"Hanımefendi!"

Arayan MarryAnne'di. Kyrie'nin ayakta durduğunu görünce elindeki giysi çuvalını fırlatıp attı ve Kyrie'nin kollarına atladı.

"Ahhhhhh! Bayan!"

Kyrie refleks olarak MarryAnne'in başını tuttu.

"MarryAnne. İyi misin? İyi misin?"

"Hanımefendi, hanımefendi! Uh hnng......! Bayan, wahhh!"

"İyisin...... sevindim."

"MarryAnne, MarryAnne üzgün....! Üzgünüm MarryAnne zayıf...."

"Ne için üzgünsün? Ortadan kaybolduğun için çok endişelendim ama yaralanmadığına sevindim.

"Bayan......."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin