28. Kapıyı Açın
[Sıkıcı.]
Leschaux bu sözü bugün Nathaniel'den 71. kez duyuyordu.
〔Kart oynamak ister misin?〕
Nathaniel onun teklifini hafifçe görmezden geldi. Bu aynı zamanda Nathaniel'in onun önerisini 71. kez görmezden gelişiydi... Nathaniel daha sonra 72. kez söyledi.
[Bu çok sıkıcı.]
Leschaux tekrar cevap verdi.
〔Yürüyüşe çık.〕
[Ciddi misin sen?]
〔Elbette, seninle geleceğim.〕
[Hiç eğlenceli değilsin.]
Nathaniel 73. kez tekrar mırıldandı.
[Sıkıcı.]
〔Kaplıca banyosu yap.〕
[Çok tutarlısın.]
Nathaniel güldü. Leschaux biraz kırıldığı için cevap vermedi. Nathaniel'e göz kulak olmaktan sorumluydu.
Geçmişte, Nathaniel [sıkıldım] dediğinde hiçliğin ortasına uçup çok sayıda düşman öldürmüştü. Eğer [canı sıkıldığı için] öfkelenmeye başlarsa, Leschaux bunu bir saniyeliğine bile olsa durdurabilecek tek kişinin kendisi olduğunun farkındaydı.
〔Yine de bu kadar sessiz olman bir mucize. Kyrie Buchanan'a gidip teşekkür etmeliyim.〕
Kelepçeyi kilitlemekte olan Leschaux tereddüt etti. Ensesinde bir ürperti hissetti.
Arkasına döndü ve Nathaniel'in garip bir şekilde soğuk bir yüzle ona baktığını fark etti.
〔Kızgın mısın? 〕
[Hayır.]
〔O zaman bu soğuk hava da neyin nesi? 〕
Leschaux konuşur konuşmaz, Sel Arellano'daki tüm havayı donduracakmış gibi görünen gerginlik gevşedi. Nathaniel yüzünü bir kadeh şarapla kapattı.
[Keşke uyanmasaydım.]
〔.......〕
[Hepsi sıkıcı.]
Nathaniel'in bahsettiği şey Kraliyet Ailesi'ydi. Leschaux da aynı fikirdeydi.
Nathaniel başkente döndüğü ve Sel Arellano'yu ziyaret ettiği andan bahsediyordu. İmparator Ginger Orwenbridge Nathaniel'i görür görmez onun gözüne girmeye çalışmakla meşguldü. Kurucu Vallabriga'nın büyüsü nedeniyle onun uyuduğunu biliyor gibiydi.
Ancak, belki de Nathaniel'in kudretini bizzat görmediği için, hâlâ bu muhteşem varlığı nasıl istediği gibi kullanabileceğini merak ediyordu.
Veliaht Prens'ten hiçbir farkı yoktu. Eden Orwenbridge düşüncesizce ve meşgul bir şekilde Nathaniel'e hayranlık duyuyordu. Yüzünde soğuk bir ifadeyle oturan Nathaniel'den nişan partisine gelmesini bile istemişti.
Nathaniel'in düşüncelerinde kaybolmuş olması onlar için bir şanstı.
〔İmparatoru görür görmez öldüreceğini düşünmüştüm.〕
[Vatansever Şövalye'nin beklentilerine ihanet ettim.]
〔Öyle demek istemedim. Sadece benim tanıdığım Nathaniel kesinlikle böyle bir şey yapardı.〕
[Keşke gerçekten söylemek istediğin şeyi direkt söyleyebilseydin, Leschaux.]
〔Kyrie Buchanan seni durdurdu mu?〕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...