24. 'Çok Kar Yağıyor', Kyrie Buchanan
Kyrie'nin gözlerinin önünde uzun boylu, sarışın, güzel bir genç adam belirdi. Kyrie, doğrusunu söylemek gerekirse, gözlerinin içine bakar bakmaz onun kim olduğunu hemen anladı.
'O bir insan değil.'
Kırmızı-mor gözler benzersiz bir şekilde güzeldi, ama aynı zamanda ürpertici bir şekilde kayıtsızdılar. Tıpkı Nathaniel gibi.
Görünen adam, sanki ağaç kabuğunu çizermiş gibi orta menzilli bir tonda konuştu.
〔Benim adım Lore Leschaux. Sizinle konuşmak istiyorum, Kyrie Buchanan.〕
'O aynı zamanda Vatansever Lord.'
Nathaniel'e o kadar benziyordu ki inanamadı. Farklı olan bir şeyi varsa o da Nathaniel'den gelen tuzlu ilkel güç kokusunun olmamasıydı.
Kyrie nefesini düzenlemek için hafif eğildi.
"Ben Buchanan ailesinden Kyrie. Öncelikle, size arabamı süren adamın durumunu sorabilir miyim?"
〔Onu uyuttum. Herhangi bir şeyi yok, işimiz bittiğinde doğal olarak uyanacak.〕
"Anladım, sanırım önce vagondan insek iyi olur."
〔 Anlayışınız için teşekkür ederim.〕
Kendisi gibi Leschaux da sakindi. Kyrie biraz rahatladı, uzandı.
Eskortluğunuzu istesem önümü kesmezsiniz, değil mi?"
Sözlerinde hiçbir mizah belirtisi göstermedi.
〔Şövalye olarak benim işim bu.〕
Bu basit hareketle Kyrie onun vücudunda sahip olduğu nezaket, incelik ve şövalyeliği fark etti.
Kötü bir niyet hissetmediği için Kyrie arabadan inip Highland Park'ın patikalarına gitmekten çekinmedi.
Önce Leschaux konuştu.
〔Bu kaba yöntemi kullandığım için üzgünüm. Konağa gidersem fark edecek çok sayıda insanın olması iyi değildi, bu yüzden bu yöntemi seçtim.〕
"Sorun değil. Herkesi sokağın kenarında uyutsaydınız, kaçardım."
〔 Nathaniel'in aksine büyüde iyi değilim, o yüzden o yeteneğe sahip değilim.〕
"Anlıyorum. Sonuç olarak, Nathaniel'in sihir hakkında iyi bir bilgisi var değil mi?"
〔Zamanın büyücülerinin yetişebileceği seviye olduğunu sanmıyorum.〕
Ortak bir tanıdık hakkında kısa bir tartışmadan sonra, ikisi ana konu hakkında konuşmaya başladı.
〔Nathaniel hakkında ne biliyorsunuz?〕
"Böyle sorarsanız..."
Burada Kyrie sözlerini biraz uzattı ve sosyal olarak üzerinde anlaşmaya varılmış bir eylemde bulundu. (Ç.N: Leschaux'u rahatsız etmemek için kibar bir hitap seçmeye çalışıyor)
Leschaux kuru kuru cevap verdi.
〔Bana istediğinizi diyebilirsiniz.〕
"Size Sör Lore diyeceğim."
Kyrie içinden geçenleri sakladı ve parlak bir şekilde gülümsedi. O bir "Lord" olduğu için ona "Lord" demek yeterliydi aksini yapmaya kim cesaret edebilirdi?
'Nathaniel.'
"Her neyse, size sadece Sör Lore'un bildiği kadar bilmediğimi söyleyebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...