10.Bir Suç İşledin (3)
Vallabriga, Vatansever Şövalye ve Efsanevi Şövalye hikayesinden çok daha uzak hissettiren bir hikayeydi, kısa utancını derin bir nefesle yuttu.
'Ne olursa olsun, bir soylu gibi sakin ve kararlı olun.'
Adamın sözlerine göre, bu kurucunun bir yasağıydı.
Kraliyet ailesinin, önündeki adamın varlığını gizlemek istediği açıktı.
Böyle bir varlıkla karşılaşmak ve bu kadar sakin bir şekilde devam etmek mi? Bu çok saçmaydı.
'Kraliyet ailesinin iradesine karşı gelmek iyi bir şey değil. Şüphelenilmek istemiyorum'
Tüm bu bilinmeyen sırlara dair iç görüye sahip olan adam, görünüşe göre sadece kibarca Kyrie'nin cevabını bekliyor gibiydi.
Dudaklarını ısırdı.
"Tamam ama bir sorunum var."
[Sorun mu?]
Adamın yüzü aydınlanmıştı. Buz mavisi gözler ilgiyle parıldıyordu.
Kyrie onun beklentilerini karşılamayacak bir şey söyleyecek olduğu için üzüldü.
"Yoğun kar yağışı nedeniyle kalkış ertelenecek gibi görünüyor, o zamana kadar bekleyebilir misiniz?"
Şaşırtıcı bir şekilde, canlılık adamın gözlerinden kayboldu.
[Ne yazık... Doğal afetlere bile uyum sağlayamayan zayıf bir yaratık]
Gözleri daralacak şekilde güldü.
Kyrie adamın kahkahası dinene kadar nazikçe bekledi.
'Gidiş ertelenirse bu arada bu adamın ne olduğunu öğrenmek için birini başkente gönderebilirim.'
Ancak adam, Kyrie'nin planını kağıt parçalarına ayırdı.
[Sadece karı eritmem yeter.]
Adam kalktı ve pencereye doğru yürüdü. Şafağa bakan pencereyi açtı.
Eski moda balıkçı perdeleri rüzgarda şişti. Kyrie soğuk hava beklentisiyle çömeldi, ama koluna dokunan hava ılık; bahar esintisi kadar sıcaktı.
Şaşkın gözlerle yavaşça pencereye yaklaştı. İnanılmaz bir manzaraydı.
Şimdiye kadar yoğun karın içine gömülmüş olan köy, sanki hiç kar gelmemiş gibi sıcak bir huzur içinde uyuyordu.
Kyrie'nin vücudu sertleşti.
'Daha önce böyle sihir yapabilen bir insan duymamıştım.'
Adam Kyrie'nin yanında durdu ve sakin bir bakışla pencereden dışarı baktı.
Doğu'nun güneş ışığı ve ılık gülümsemesi, adamın içinden çıkılmaz atmosferini düzeltmekte başarısız oldu.
Aksine, parlamayan göz bebeklerinde bir gölge oluşturdu. Adam ürkütücü baskısına rağmen ezici bir şekilde güzeldi.
Bastonlu, zifiri siyah saçlı, siyah işlemeli koyu mavi cüppeli, uzun ve düz bir duruşlu adam.
Dünyanın şu an karşısında olan adam için var olduğunu söylemek alaycı olmazdı.
'Her şeyden önce gözleri...'
Bilmeden geri adım attı. Adam yavaşça ona baktı, Kyrie ise boşluktaymış gibi hissetti.
Yeryüzündeki tüm hüzünler oradaydı.
O gözlerde hiçbir duygu barındırmadığı gerçeği şeffaf bir şekilde görülüyordu.
Adam fısıldadı.
[Gidelim.]
Kyrie ele geçirilmiş bir ruh gibi başını salladı.
Oy vermeyi unutmayın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...