57. Bir bahane arıyorum
"Hayır."
Kyrie kararlı bir şekilde söyledi.
"Elbette MarryAnne'e teselli parasını teslim etmesini emrettim ama o..."
"Sen yaptın."
Aaron çaresizce cevap verdi. On beş yaşındaki çocuğun omuzları düştü.
"Peki ya ben, Noona? Snowstream muhafızı olmak güzeldi. Halkın sarayda çalışmak için daha az fırsatı var. Ayrıca istikrarlı bir iş."
"Aaron, önce beni dinle."
"Eskiden bununla gurur duyardım ama artık duymuyorum."
Aaron gökyüzüne baktı.
"İlk başta herkes üzüldü. Ama büyük miktarda para aldıktan sonra herkesin gözleri değişti..."
"..."
"Bugünlerde saraydan geçerken insanların ne dediğini biliyor musun? Meslektaşlarını öldürdüğünü ve başarılı olduğunu söylüyorlar."
Sessizlik geldi ve geçti. Aaron'ın başı Kyrie'ye döndü.
"Bunu neden yaptın?"
Kyrie boşuna yorgunlukla dolu kahverengi gözlere bakarak dostça sözlerle cevap verdi.
"Ben yapmadım."
Aaron sırıttı.
"Kim o zaman? Efsanevi Lord mu, zalim adam mı? Ağzınla parayı getirenin hizmetçin olduğunu söylemiştin, değil mi?"
"O sadece yaslılar için bir teselli parasıydı."
Kyrie'nin MarryAnne aracılığıyla istediği sadece iki şey vardı. Yaslı aile için teselli parası. Ve hayatta kalanlar için psikiyatrik tedavi. Çok fazla ödülün insanlarda kıskançlık ve haset yaratacağını çok iyi biliyordu.
Ama Aaron tüm bunların Kyrie'nin işi olduğuna ikna olmuş görünüyordu. Ve bu çok yanıltıcı bir durumdu.
"Hâlâ bilmiyorum. Neden... neden böyle oldu?
Aaron yüzünü buruşturarak söyledi.
"Meslektaşlarımın ölümü yeterince zor, ama şimdi de hayatta kalmakla suçlanmam gerekiyor..."
"Aaron."
Kyrie elbisesini tuttu. Titreyen bir sesle devam etti.
"Belki nişanlın..."
"..."
Aaron arkasını döndü. Çok masumca gülümsediği için Kyrie bunu anlayabiliyordu.
O daha iyi değildi, çoktan delirmişti.
"Geri döneceğini söylemiştin, değil mi? Seni uğurlayabileceğimi sanmıyorum."
***
Aaron bir haftadır gelmemişti. Kyrie de bu süre zarfında odadan çıkmamıştı. Bunun yerine, MarryAnne'den dışarıda neler olup bittiğini öğrenmesini istemişti. Durum Kyrie'nin düşündüğünden de kötüydü.
"İmparator kar nehri muhafızlarından nefret ediyor. Nathaniel bana Snowstream muhafızlarına çok para ödememi söyledi."
"Ve?"
"İnsanlar ölü meslektaşlarını satmaya da yemin ediyor. Sarayda yürürken dayak yediğiniz pek çok durum var."
"Olamaz, peki Aaron?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...