37. Birkaç Teselli Bırakmak
Prenses Julia, altı at tarafından çekilen altın bir ceviz arabasında göründü. Salonun tüm hızıyla devam ettiği saat çoktan gelmişti.
"Oh, Kont Buchanan. Nasılsınız?"
Gururlu ama biraz da kibirli bir gülümsemeyle selamladı. Cesar memnun olmuş gibi güldü.
"Ekselansları Prenses Julia! Böylesine değerli bir insanı mütevazı bir halde karşıladığım için özür dilerim."
"Misafirperverliğiniz için teşekkür ederim. Bayan Buchanan, tanıdık yüzünüzü gördüğüme sevindim ama solgun görünüyorsunuz."
Julia, Cesar'ın arkasında sert bir yüz ifadesiyle duran Kyrie'ye baktı. Cesar Kyrie'ye küçümseyerek baktı ve Julia'ya tekrar gülümsedi.
"Kızım gergin de ondan. Burası Prenses'in katılacağı salon, bu yüzden sıkı bir şekilde hazırlanmamız gerekiyordu."
Julia yüksek sesle güldü.
"O kadar da cesur görünmüyordunuz..... değil mi? Bu çok iyi. Bana etrafı göstermeni istiyorum."
Cesar Julia'nın tam hizmetinde bahçeye yöneldi.
Bahçeye akasya ve kiraz ağaçları dikilmişti ve kışın anlamsızlığını silmek için yapay çiçeklerle süslenmişlerdi.
Gökyüzünde ısı üreten mana taşları iplik gibi örülmüş, ışıl ışıl parlıyordu ve hizmetkârlar hava soğuk olur diye rüzgâr tüneline hava doldurmakla meşguldü.
Salonda on beş kişilik büyük bir grup kürkler içinde gevezelik ediyordu. Julia orada göründüğünde, herkesin gözleri toplandı.
Tüm tanınmışlığa rağmen, dünyevi prenses onlara hiç dikkat etmedi.
"Efsane nerede? "
"Bu taraftan. "
Cesar hareket ettikçe insanlar yolu açtı. Gelgit gibi bölünen kalabalığın arasında bahçenin merkezi, başka bir asmanın bulunduğu sağdaki pagoda görüldü.
Nathaniel oradaydı. Kimsenin erişmesine izin vermediği hafif bir enerjiyle, can sıkıntısı ve rehavetin yarı karışımı çökmüş bir havayla uzaklara bakıyordu.
Julia onu görür görmez yürümeyi bıraktı.
"Ekselansları?"
Cesar dikkatle sorduğunda Julia gözlerini kocaman açarak kararlı bir şekilde durdu.
Cesar telaşla arkasında duran Kyrie'ye baktı.
"Kyrie, şu anda Ekselanslarına bakmadan ne yapıyorsun..."
"Efsanevi Lord o mu?"
Julia sessizce sordu. Soğukkanlı bir soruydu ama Kyrie, Julia'nın sesinde bir kalp atışı hissetti.
Kyrie Julia'nın bakışlarının Nathaniel'e çakılı olduğunu geç de olsa fark etti ve unuttuğu bir gerçeği hatırladı.
Nathaniel çok yakışıklıydı ve Julia'nın yakışıklı erkek koleksiyonu yapmak gibi bir hobisi vardı.
"......Mükemmel. Mükemmel. Mükemmel."
Julia'nın yeşil gözleri tuhaf arzularla yükselmeye başladı.
"Sahip olmak istiyorum..."
Mırıldandı, Kyrie'nin kollarında tüyler diken diken oldu. Neyse ki Cesar, Kyrie adına sakince dışarı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...