59. Yanılıyorsun, Aaron
Birinin ölümü üzerine yas tutacak zaman yoktu ve gece partisi yeniden düzenlendi.
"Bugün hâlâ çok güzelsiniz, Leydi Buchanan!"
"Sevilen bir kadın herkesten daha güzeldir. Leydi Buchanan, söyledikleri kesinlikle doğru."
Soylular, son zamanlarda dokuz kilo vermiş olan Kyrie'ye, eskisinden daha iyi göründüğünü ve daha pürüzsüz bir cilde sahip olduğunu söyleyerek ipuçları istediler. Herkes yapmacık bir gülümsemeyle onun güzelliğini övdü.
Kyrie cevap vermedi. Kibar bir gülümseme bile yoktu. Soylular arkasından küfrediyordu ama gece hayatı patlıyordu.
Bugün burada olmayan Nathaniel'in yerini alan başka biri vardı.
〔Özür dilerim.〕
"..."
〔El.〕
Vatansever Lord Lore Leschaux yaklaştı ve sarayın dar koridorunu dolduran insanların arasından uzandı. Leschaux beceriksiz ve garip bir hareketle Kyrie'yi elinin tersinden öptü ve başını kaldırdı.
〔 Nathaniel nerede?〕
Kyrie cevap vermek yerine başını yana eğdi. Leschaux cevaplar için baskı yapmak yerine başka bir konuyu açmayı tercih etti.
〔 Kilo vermişsin. Sağlığına dikkat et.〕
"Söyleyeceğin şey bu mu?"
〔Söyleyemeyeceğim hiçbir şey yok.〕
Kyrie alaycıydı. Nereden bakarsa baksın, bu ölümsüzler kibirliydi. Konuşmanın bu tarafını merak eden insanlara kalpsiz gözlerle baktı.
"Bunu biliyordun, değil mi? Böyle olacağını.."
〔Evet.〕
"Kenarda durup izledin?"
〔Evet.〕
Konuşma kesilmişti. Genç asilzadeler odalar arasındaki koridor boyunca dans ederek sarayın tüm kapılarını açtılar.
Büyük bir kalabalık toplanmıştı ve herkes onları dinliyordu. Herkes Kyrie'yi selamladı, ancak selamlarını verdikten sonra kimse ona yaklaşmadı. Kyrie sahnenin ortasında kimsenin dokunmadığı dekoratif bir pasta gibi oturuyordu.
〔Sağlığınıza dikkat edin.〕
"Buna gerek duymuyorum."
〔İhtiyacınız olmasa bile yapmak zorundasınız.〕
"Bu senin düşüncen. "
Kyrie boş bir yüzle ona baktı. İnsanlar onun bakışlarından kaçınmakla meşguldü.
"Herkesi memnun etmek zor olacak."
〔Ölmekten daha iyi olacaktır.〕
"Öyle mi?"
Leschaux derin gözlerle Kyrie'ye baktı ve ekledi.
〔Lütfen hoş olmayan düşünceleriniz varsa buna katlanın. Çıldırmış bir Nathaniel'i durdurmak istemiyorum.〕
"Ölüyorum diye delirecek değilim."
Leschaux uzun bir süre sessiz kaldı, sonra 〔Peki.〕 dedi ve sustu.
Sonra odanın bir tarafından sesler yükselmeye başladı.
"Aman Tanrım, Kont Buchanan, hayır, artık bir düksünüz, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey Me
RomanceO zaman, nişanlısı Veliaht Prens tarafından terkedilmiş kendi özgür yolculuğuna çıkma hakkı tanınmıştı. Fakat. [Merhaba.] O uyanmıştı, hayır, o onu uyandırmıştı. [Ben Nathaniel.] Dedi. [Buradaki insanlar bana 'Son' der.] Kış kralı gibi güzel bir ada...