40

19 0 0
                                    


40. Rubinia Cassner

Bir hafta sonra Rubinia Cassner gerçekten Kont Buchanan'a geldi.

Kyrie'nin teklifi Rubinia için kötü bir durum değildi. Çünkü şu anda Buchanan'ın toplumdaki konumu Old Ciudad ve Eden Hall'dan daha yüksekti.

O hafta boyunca Kyrie oldukça meşguldü. Geçmişte olsa bunu yapmazdı ama 'o konuşmadan' beri Nathaniel'in bakışları garip bir şekilde ısrarcı olmaya başlamıştı. Ve Nathaniel doğal olarak Kyrie'ye çok daha fazla bağlanmıştı.

Bu sayede odaklanacak başka bir şeye ihtiyacı vardı ve Kyrie'nin açtığı küçük salon da üzerine düşeni yaptı.

Rubinia Cassner, salonun ortasındaki Kont Buchanan'ın arka kapısında indi.

Açık turuncu ayakkabılar ve elbise, dantelli ve çiçekli bir bone ve siyah benekli beyaz bir pelerin giymiş, sevimli bir yüzle kaba bir selam verdi.

"Hiç komik değil, gerçekten. Salonunu açtığın gün beni mi davet ediyorsun? Beni sulayacağın günü dört gözle bekliyordun, değil mi?

(Ç.N: Rubinia, Kyrie'nin kendini küçük düşüreceği ya da başkalarının önünde başarısız olacağı günü iple çektiğini söyledi).

"Şimdilik içeri gel."

"Bu kitabı al ve bırak beni. Doğru kitabı buldum mu bilmiyorum ama bir hafta içinde geri istiyorum."

Rubinia kitabı fırlatarak Kyrie'ye uzattı. Sinirliydi ama bu zaten beklenen bir şeydi. Kyrie iki kez alkışladı.

"Tut onu."

"Evet, hanımefendi."

"Ne...!"

Kyrie'nin emrindeki daha yaşlı ve güçlü kadın hizmetkârlar Rubinia'nın kolunu yakaladı.

"Bu da ne? Beni öldürmeyeceğini söylemiştin! Bırak beni!"

Kyrie gülümsedi.

"Bu yöntemi kullanmak istemezdim ama kişiliklerimiz birbirine zıt, değil mi? Bu kadarını yaparsam beni dinlersin diye düşündüm."

"Hey!"

"Beni aşağılayarak konuşma. Ben senden daha yüksek bir insanım. Haydi, Bayan Cassner."

"Sen, sen! Buradan çıkar çıkmaz......! Bana yardım edin! Efsane insanları öldürüyor!"

Neşesi yerinde olan Rubinia ısrarla bağırınca Kyrie gülümsedi.

"Sana zarar vermeyeceğim. Ne dipsiz bir kuyu ne de zehirli çay fincanları var."

"Bu onlardan daha kötü!"

"Seni tutmayacağımı söylemedim."

"Eek! Beni nereye götürüyorsunuz!"

Hizmetçiler Rubinia Cassner'ı birinci kattaki küçük bir odaya götürdüler. Kyrie ile birlikte odaya girdiler ve oturdular.

Kapı kilitlendiğinde utancını gizleyemeyen Rubinia yumruğuyla kapıya vurdu.

"Hemen şimdi kapıyı açamaz mısın?!"

"Onun yerine burada otur ve biraz çay iç. Maria verdi ve çok kaliteli."

"Ne yapıyorsun sen!"

"Sadede mi geleyim? Aman Tanrım. Bu benim de en sevdiğim."

Kyrie çayı demledi ve kıkırdadı. Bakışlarını pencereden dışarı çevirdi. Onun bakışlarını pencereye kadar takip eden Rubinia kaşlarını çattı.

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin