41

19 0 0
                                    


41. Tesadüf Değildi

Rubinia Cassner iyi bir iş çıkardı. Ne de olsa Veliaht prenses olmayı başarmak için çok çalışmış bir kadındı.

"Bir tarihçinin kaydı gibi. Yasaklanmıştı. Bulabildiğim en fazla bilgi bu. Bir hafta içinde bana geri vermelisiniz.

Rubinia bir mektupla birlikte birkaç kitap gönderdi. Bir kitaptan çok birbirine örülmüş kâğıtlara benziyordu ve tam da Kyrie'nin istediği şeydi. Nathaniel onları eline aldı ve sayfaları çevirirken mırıldandı.

[İyi ki onu öldürmemişim.]

"......."

Kyrie sessizce kanepeye oturdu ve sayfaları çevirmeye başladı. Nathaniel onu görünce biraz tereddüt etti ve ağzını açtı.

[Okuyacak mısın?]

"Okumayayım mı? Zaten bilgiyi paylaşmak zorundayız."

Mavi gözlerinde küçük bir dalgalanma var gibiydi. Kısa süre sonra başını çevirdi.

[Nasıl istersen öyle yap]

「12 Aralık 387.

Hava durumu, kış.

Vallabriga Orwenbridge, bir önceki savaşta yaralanan Kış Kralı'nın yerine geçti. Askerler korku içinde kampta saklandı.」


15 Aralık 387.

Hava durumu, kış.

Vallabriga Orewinbridge ve Kış Kralı tartıştı.

"Bırakın daha net kazanayım!"

dedi Vallabriga.

"Pişman olmayacak mısın?"

diye Kış Kralı fısıldadı.」


31 Aralık 387.

Hava durumu, kış.

Çok fazla kar yağdı. Birçok düşman karda öldü.」


1 Ocak 388.

Hava durumu, kış.

Kar yağdı. Birçok düşman karda öldü.」


3 Ocak 388.

Hava durumu, kış.

Birçok düşman karda öldü.」


15 Ocak 388.

Hava durumu, kış.

Kış Kralı tuhaftı. Gittikçe daha fazla asker onu takip etti.」


9 Mart 388.

Hava durumu, kış.

Vallabriga kışlasının yakınında kulak misafiri oldum.

"Daha çok kar yağmalı. Sanırım ilahi doğamı göstermeliyim. Kış geçti ve bahar aynı duyguyla geçti."

Dedi Vallabriga.

"Bu kadar yeter Val."

Dedi Lore Leschaux.

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin