44

14 0 0
                                    


44. Sen en iyisisin, Kyrie Buchanan

Kyrie genç adamın rehberliğinde derin bodrumdan sarayın birinci katına çıktığında, beyaz nefesi Kyrie'nin dudaklarının önünde kırıldı. Dünya bembeyazdı.

"Kar..."

Dışarıdaki tüm sesler kar tarafından yutulmuş gibiydi. Beyaz dünyadaki tek ses ikilinin zayıf ayak sesleriydi.

Genç adam Sel'in Merkez Sarayı ile Prenses Julia'nın sarayını birbirine bağlayan köşkte durdu. Parlayan gözlerle Kyrie'ye baktı ve başını sarayın önündeki kar alanına çevirdi.

Nathaniel oradaydı.

Elinde beyaz bir kılıçla ilerliyordu. Kılıcını her hareket ettirdiğinde düzinelerce askerin kafası kopuyordu. Yerde çiçekler gibi yüzlerce ceset vardı.

"Durdurun onu! Ölsek bile onu durdurmalıyız!"

"Majesteleri İmparatoru koruyun!"

"Ama...! Bu çılgınlık! Oraya ulaşamazsınız bile!"

"Bu Majestelerinin emri!"

"Ahhhhhh!"

Çığlıklar, ölüm sancıları, bağırışlar, ölümler. Tam bir pandemoniydi.

Bu arada Nathaniel yumuşak, uykulu bir bakışla yürüyordu. Kılıç kullanma hareketi bir senfoni şefi kadar zarifti. Her tarafın dehşeti bu zarafetin topuklarını kavrayamıyor gibiydi ve gerçekten de öyle oldu. Dünya onun durduğu yerde sessiz ve saftı.

"Sen, sen...! Seni kötü, pis iblis!"

İmparator, Kyrie'nin göremediği bir açıdan bağırdı. Sesi öfkeyle titriyordu.

"Yoldaşlarının torunlarına nasıl böyle yaparsın...! Sen insan mısın ki?! Ambargo seninle aynı olmayacak!"

Nathaniel cevap vermedi ve askerleri öldürmeye devam etti. Sonunda İmparator tekrar kükredi.

"Kötülüğünü sana göstereceğim! Kraliyet Ailesi'ne suikast düzenliyorsun! Şövalyeleri öldürdün! Zalimce bir şey yaptın! Eğer gerçekten Efsane unvanına sahip bir şövalyeysen, günahlarından tövbe etmelisin!"

Nathaniel cevap vermedi.

"Eğer gerçekten 'Efsane' isen, böyle davranmamalısın! Buranın ne tür bir imparatorluk olduğunu sanıyorsun? 'Son'a boyun eğdirmiş ve zar zor kurulmuş bir imparatorluk!"

Merkez Saray ile Nathaniel arasındaki mesafe giderek yakınlaştı. Mesafe azaldıkça, İmparator'un haykırışı da daha acil hale geliyordu.

"Gökler günahlarınızı bilecek! Ölsen bile huzur içinde uyuyamayacaksın!"

Nathaniel sanki duymamış gibi görmezden geldi. İkisi arasındaki mesafe nihayet çok daraldığında, İmparator bir süre öncesinin aksine umutsuzca bağırdı.

"B, bekle! Oradan konuş! Bana yaklaşma!"

Yine de Nathaniel durmadı. Kyrie karşısındaki binaya döndüğünde İmparator'un çarpık yüzünü gördü.

"Aman Tanrım, Sihir Birliği!"

Onun haykırışının ardından büyücülerin sihri gökyüzünü doldurdu. Büyük bir topluluk karlı gökyüzünü doldurdu.

"Saldırın!"

İmparator'un altın büyüsü de buna eklendi ve İmparator'un kolu hareket ettiğinde, Nathaniel'in üzerine gök gürültüsü ve şimşekten oluşan bir şelale patladı.

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin