58

11 0 0
                                    



58. Beklenti, Sahiplenme ve Çılgınlık

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu, Noona."

Aaron gülümseyerek merhaba dedi.

Aaron sarayın çatısındaydı. Kyrie sarayın önündeki çimenlikteydi. Bulunduğu yer nedeniyle görmek zordu ama Aaron'un yanında kanlar içinde yatan kişinin Meloni olduğu belliydi.

"Aaron, sen ne yaptın..."

Kyrie yağan karın ortasında korkmuş bir sesle konuştu. Aaron yere baktı ve bir kılıç tutan elini salladı.

"Efsanevi Lord da burada, değil mi? Merhaba!"

Nathaniel Kyrie'nin arkasında durdu. Etrafındakilere cam boncuklar gibi baktı ama Aaron'a hiç cevap vermedi. Aaron güldü.

"Yüksek statüdeki bir adamın gözlerinde görülebileceğimi sanmıyorum. Yoksa kar yüzünden mi? Bu garip..."

"Aaron, her şeyden önce.., o kişinin gitmesine izin ver."

"Ha, bu kişi mi?"

Aaron başını eğdi ve ayaklarının dibindeki adama baktı. Bu adam geçen gün Aaron'u kovalayan adamdı. Yüzü asık bir şekilde sarayın parmaklıklarına oturmuştu. Aaron onu biraz bile itse düşecek pozisyondaydı.

"Neden ben?"

Aaron masum bir yüz ifadesiyle başını eğdi.

"Aaron."

"Ha ha! Noona, kendimi çok yenilenmiş hissediyorum!"

"Yapma bunu Aaron."

"Tıpkı o günkü hava gibi...kar yağıyor. Kar yağıyor."

Aaron'un yüzü aydınlandı ve sonra tekrar tekrar karardı. Zorla konuşmaya alışmıştı ve kısa süre sonra düşünceleri tarafından ağırlaştırılmış gibi başını kıvırdı.

Onu bu şekilde bırakamazdı. Kyrie dikkatle MarryAnne'e göz kırptı. Kısa bir süre sonra MarryAnne eteğinin ucundan tutup kendini aşağı indirdi.

"Ah? Yapma bunu? O gözlere bayılıyorum, hepsine bakıyorum!"

Aaron bir ayağını adamın omzuna koydu.

"Anne... MarryAnne mi dedin? Benim iyi biri olduğumu söylemiştin, değil mi? Ama bu mesafede olursa daha hızlı olurum. Gerekirse onu ayaklarımla iterim..."

"Konuşalım Aaron."

"Konuşmak mı? Meloni Teyze'yle olan buydu. Artık kulaklarım yok, Noona..."

Boş boş mırıldanan çocuk kısa süre sonra genişçe gülümsedi.

"Ah! Evet, noona, aslında ben seni aradım. Sana bir şey sormak istiyordum... Meloni Teyze'yi öldürürsem gelirsin diye düşünmüştüm..."

"Öyle bir şey yapmasan bile ararsan gelirdim."

"Ah? Gerçekten mi? Neden?"

"Sen de beni görmeye geldin."

Aaron'un yüzü tuhaflaştı. Yüzünün yarısı kaşlarını çatmış, diğer yarısı ise gülümsüyor gibiydi.

"Neden böyle söylüyorsun?"

"Ne?"

"Ukala olduğunu düşünmüyor musun? Kibarca söyledim ama beni terk ettiğin zamanı unuttun mu ?"

"Seni tutmalı mıydım?"

"Bunu yapman gerekiyordu."

"Aaron."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin