52

11 0 0
                                    


52. Sadece Zor Olduğunu Söyle, Noona

(Not: Noona korecede kendinden büyük bir kadına saygı hitabı anlamına geliyor. İngilizce çevirisinde direkt noona yazdıklarından bende abla diye yazmayacağım.) 


Buna daha fazla dayanamadı.

"Ugh....!"

Kyrie ayağa kalktı ve dışarı koşmak için ayağa kalktı. İnsanlar onu yakalayamadı. Sadece Kyrie'nin sendeleyerek kaçışını izlediler.

Kyrie nihayet binaların arasındaki küçük bahçeye ulaştığında nefes aldı. Sıcaklık başının ucuna kadar yükselmiş ve ter içinde kalmış olsa da, tüm vücudu korkudan üşüyordu ve delirmek üzereydi.

Yiyecek bir şeyi yoktu ama kusuyordu. Ağacın üzerinde debelenirken başını kaldırdı ve sürekli midesi bulanıyordu. Ay gökyüzünde süzülüyordu. Bakışları kendine bakıyor gibiydi, bu yüzden Kyrie'nin midesi tekrar bulandı.

"Hanımefendi! Ne oldu, ne oldu......!"

Geç kalan MarryAnne onun sırtını sıvazladı. Kolundan yapraklar çıkarıp Kyrie'nin vücuduna yapıştırdı ama bir işe yaramadı çünkü bu psikolojik bir sorundu.

"M-MarryAnne su ve ilaç getirecek!"

MarryAnne hıçkırarak bahçeden çıktı.

Kyrie ancak o zaman tamamen yalnız kaldı. Ancak o zaman gerginliği azalır gibi oldu. Soğuk terli bedeniyle bankın üzerine oturdu. Hâlâ her yeri titriyordu.

'Korkuyorum.'

İlk kez böyle hissediyordu. Toplum içine ilk adım attığında hiç hissetmediği bir şeydi bu.

'Herkes beni burada istiyor.'

Bunu onların gözlerinden okuyabiliyordu. Herkes sadece iyi şeyler söylüyorlardı ama kimse gerçekten iyi niyetli değildi.

İnsanların yarısı Kyrie'nin konumunu kıskanıyor, yarısı da onun saraydan sonsuza dek çıkmasını istemiyordu. Gözleri şeffaf kılıçlar gibiydi ve ona saplanıyordu.

"Huh..."

Islak alnına yapışan saçlarını çekti. Gözyaşları dışarı akıyor gibiydi. Geri dönmesi gerektiğini biliyordu ama düşemezdi. Bitkin bedeninden sarkan başı düştü.

Hışırtı.

Sonra birinin ayak seslerini duydu. Kyrie korkmuş bir otçul gibi başını kaldırdı.

"Ha?"

Ağaçların oluşturduğu gölgelerin arasından şaşkın bir sesle çıkan genç bir muhafızdı. Mızraklıydı, berrak, masum kahverengi gözleri vardı.

"Sen...."

Kyrie'nin gözleri bulanıktı. Bunu görmezden gelemezdi. Çocuk karda dağılmış cesetlerle aynı kıyafetleri giymişti.

"Sen Nataniel tarafından öldürülenlerin yoldaşısın......."

Kyrie istemsizce fısıldadı ve şaşkınlıkla gülümsedi.

"Beni öldürmek için mi buradasın?"

Çocuğun yüzü korkutucu derecede sertti. Ayrıca mızrağı tutan elini zorladığı da görülüyordu. Çocuk bir süre şaşkın gözlerle Kyrie'ye baktı. Sonra mızrağın ucunu bir kez daha kavradı ve kararlı bir bakışla yaklaştı.

"Sen Kyrie Buchanan'sın, değil mi?"

Kyrie berrak gözlerle çocuğa baktı. Çocuk asık suratla konuştu.

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin