61

9 0 0
                                    


61. Tasma

Kyrie'nin girişimleri giderek şiddetlendi. Sonunda Kyrie duvara doğru koşup başını çarptığında ve beyin sarsıntısı geçirdiğinde, Nathaniel vakur bir tavırla Kyrie'yi durdurmaya çalışmaktan vazgeçmeye karar verdi.

[Belki de kedim delidir.]

Enerji dolu bir yüzle yatakta yatan Kyrie'ye baktı. Rüzgârı estirip ipi salladı ve çok geçmeden odaya bir hizmetçi girdi.

"Buyurun?"

[Onu buraya getir.]

Kyrie hizmetçinin gümüş bir tepside uzun kadife bir kurdele çıkarmasını izledi.

"Bekle... Nathaniel?"

MarryAnne kurdeleyi görür görmez çıldırdı ve elinde sadece Kyrie ve Nathaniel kalmıştı. Ayrıca bir kaşık yemek bile yoktu.

[Onca yıl boyunca]

Nataniel konuştu ve elinde bir kurdeleyle Kyrie'ye yaklaştı.

[Beni yemek için bekleten başka kimse yoktu. Bu çok yeni.]

"Bekle..!"

[Sanırım bu kadar yeter].

Kyrie kendini yukarı çekmeye çalıştı ama Nathaniel hızlıydı. Kyrie'nin bileklerini kolayca birbirine bağladı. Kurdelenin ucu yatak direğinin üzerine uzanıyordu.

[Tatmin oldun mu?]

"..."

Kolları bağlı olan Kyrie yatağın üzerine yayılmış olarak Nathaniel'e baktı. Nathaniel merakla gülümseyerek onun hiç de cesaret kırıcı olmayan gözlerinin içine baktı.

[Bayan Kyrie Buchanan'ın bağlanmak gibi bir hobisi olduğunu fark etmemiştim].

"Bu senin zevkin gibi görünüyor."

[Böyle bir kaltak olmayı bırakmak istersen gitmene izin vereceğim.]

"O halde bugünlük bu kadar yeter."

Kyrie net ve ince bir sesle cevap verdi. Nathaniel 'peki o zaman' dercesine solgun bir alaycı yüz ifadesi takındı. Olağanüstü Kyrie onu daha önce de aynı şekilde kandırmıştı.

[Zeki olmana sevindim ama beni ikinci kez kandırmana imkân yok.]

"O zaman lütfen git çünkü yapacak bir şeyin yok."

Kyrie soğuk bir ifadeyle başını çevirdi. Nathaniel kuru bir nefes verdi ve yanındaki kâseyi aldı.

[Sana söyledim. Yemek mi servis ediyorum?]

"...."

[Aç.]

Nataniel, ağzını kapalı tutan Kyrie'yi görünce mırıldandı.

[Bu çok büyük bir sorun.]

Tek eliyle Kyrie'nin yüzünü kavradı ve parmağını ağzına soktu.

"...!"

Kyrie dişlerini yukarı çekti ve parmağını ısırdı. Nathaniel için bu, giysilerinin üzerinde toz olmasından daha az rahatsız ediciydi.

[Ye.]

Gülümsedi ve parmaklarıyla Kyrie'nin ağzını açıp içine bir kaşık soktu.

"Öksürük, heuk, uh......!"

[Daha fazla.]

"Ben.... istemiyorum."

[Devamı.]

"Ugh......."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin