5

68 8 0
                                    


5.Hercula Köyü (3)

"Anderson!"

Rehber irkildi ve Kyrie'ye baktı, ama Kyrie yavaşça ona gülümsedi.

"Bu neydi şimdi?"

"..."

İkinci kata çıkmak üzere olan hanın sahibi merdivenlerin ortasında durdu.

Birinci kattaki tavan alçaktı, bu yüzden yüzü kısmen görülebiliyordu.

Bundan dolayı Kyrie onun ne tür bir yüz ifadesi taktığını göremedi.

"Bu, burada ve orada yaygara yapmayın anlamına geliyor. Çünkü o zaman tehlikede olan siz olacaksınız."

"Efendim..?"

"Şimdi sizi odanıza götüreceğim."

Valdir, rehberin ifadesine ayık bir şekilde baktı tam konuşmaları arasına girmek üzereydi ki Kyrie onu durdurdu

"Her neyse, burası bir han; kar duruncaya kadar sessiz kalmak yeterli. Yaygara yapmaya gerek yok."

Sözleriyle Kyrie, rehberin ve hancının sözlerinin hafif korkusunu giderebilirdi.

'Hepsi neyden korkuyor?'

Kyrie şövalyelerin ve hizmetçilerin dinlenmesine izin verdi.

Hanın en iyi odasına girip köhne bir tahta sandalyeye oturduğunda, unuttuğu yorgunluğu bir anda üstüne çöktü.

"MaryAnne, bana biraz çay demleyebilir misin?"Dedi Kyrie, migrenin tekrar büyümeye başladığı kafasındaki bölgeye baskı yaparak. Ama Maryanne'den cevap gelmedi.

"MaryAnne?"

Kyrie, Maryanne'nin durduğu yere baktı ve duruşunun sert olduğunu gördü.

"Leydim -"

Korkmuş görünüyordu. Düşününce, MaryAnne köye girdikleri andan itibaren çok gergin görünüyordu.

"MaryAnne, bir sorun mu var?"

"Leydim, MaryAnne korkuyor."diye fısıldadı iri gözlerini bir yandan diğer yana hareket ettirirken. Her zamanki neşesinden hiçbir iz yoktu.

"Yakınlarda korkutucu bir şey var, bu büyük bir şey. Leydim, MaryAnne korkuyor Leydim."

"Neden bahsettiğini anlamıyorum MaryAnne. Neden korkuyorsun? Neyden?"

"Korkunç şey şu anda uyuyor leydim. Hanımefendinin buradan çabuk çıkması gerekiyor, MaryAnne sadece bunu söyleyebilir..!"

Kyrie'nin zihninde bir düşünce belirdi.

"Kokuyor mu MaryAnne?"

MaryAnne dikkatlice başını salladı.

MaryAnne, ortalama bir insandan daha iyi bir altıncı hissine sahipti ve her türlü büyülü ve tehlikeli şeyin 'kokusunu' tanıyabiliyordu.

Maryanne'i getiren adam, onun insan olmayan bir soydan olduğunu ve insan olmayan kanının baskın olduğunu söylemişti.

Kyrie buna tam olarak inanmıyordu, ama şimdi Maryanne'in...

"Gerçekten kötü kokuyor Leydim."

Eğer varsa, bir şeyler olabilir.

Kirie'nin yüzü sertleşti.

"Çok tehlikeli mi? Hemen gitmeli miyiz?"

"Öyle değil, gerçek olup olmadığından emin değilim ama o uyuyor. Dünya karla kaplı ve sessiz olduğunda daha iyi duyabiliyorum. Bu yüzden lütfen dikkatli olun."

MaryAnne solgun bir yüzle titreyerek mırıldandı. Kısa sürede omzunu düşürdü.

"... Biraz çay demleyeceğim leydim! Bu odadan asla çıkmamalısın! MaryAnne seni koruyacak!"

"MaryAnne?"

Kyrie onu yakalayamadan MaryAnne odadan bir flaş gibi çıktı.

Bir anda odada sadece Kyrie kaldı. Belki kar yüzünden, ama çevresi garip bir şekilde sessizdi.

Boş boş pencereden yağan karlara bakarak mırıldandı.

"Neden bahsediyorsun MaryAnne?"

Hancının anlamsız sözleri onu uğursuz bir duyguyla doldurdu.

Endişeli gözleri nihayet kapanırken düşen yoğun kardan başını çevirdi.


Oy vermeyi unutmayın<3

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin