35

18 1 0
                                    


35. Julia Owenbridge

Ertesi gün, bir davetiye geldi.

Altın bir zarfın üzerinde altın balmumu. Altın, Trevereum Kraliyet Ailesi'ni temsil eden renkti.

"Gönderen... Prenses."

İmparatorun bir prensi ve bir prensesi vardı ve mektup Prenses Julia Orewenbridge tarafından gönderilmişti.

Doğal olarak, bu daha önce hiç olmamıştı. Kyrie ve Julia farklı hiziplerde oldukları için birbirlerine yabancıydılar. Kyrie gözlerini kısarak mektuba baktı.

"Ne söyleyeceğini merakla bekliyorum."

Zarfı sakince gümüş tepsinin üzerine bıraktı, sonra yanında bir demet yaprak tutan MarryAnne'i görünce gülümsedi.

"MarryAnne, bu ne?"

"Kötü kokuyor! MarryAnne Hanımefendi'nin bunu okumasını engellemeli!"

"Bu mektuptan mı bahsediyorsun?"

"Evet! Sence MarryAnne bunu halletmeli mi? MarryAnne bu konuda kendinden emin! Eğer buna dokunursan, bir sürü göz sümüğün olur, ya da böcekler ayak parmaklarını ısırır, ya da..."

"Ya kraliyet ailesine karıştığın için seni götürürlerse?"

"O zaman! O zaman......! Hng, yapamazlar..."

Kyrie, yüz ifadesi kasvetli bir hal alan MarryAnne'e hafifçe sarıldı. MarryAnne onun kollarında mektubun üzerindeki yaprakları ovuşturdu.

"O zaman kimin kötü koktuğunu görmeye gidelim mi Anne?"


*******


Julia Orewinbridge sarışındı ve yeşil gözleri vardı.

Kyrie onun uzun kıvırcık saçlarından yansıyan altın rengi ışık yüzünden neredeyse kör oluyordu.

Odası da parlak altın rengiyle doluydu ve dişleri ve pençeleri sökülmüş birkaç altın leopar etrafta dolaşıyordu.

"Ah. İçeri gelin, Bayan Buchanan. Uzun zaman oldu, değil mi?" dedi Prenses içten bir sesle.

Kyrie eğildi.

"Güneş'in sevgili kızını selamlıyorum."

"Huhu, Bayan Buchanan, hala saray görgü kurallarına uyuyorsunuz."

'Çünkü beni ne zaman ve nasıl tuzağa düşürmeye çalışacağınızı bilmiyorum.'

Kyrie zihninde cevap verdi.

Julia açgözlüydü. İstediği her şeye sahip olmak onun doğasında vardı ve bu konuda ısrarcıydı.

Kararsızdı ve ateşli bir kişiliği vardı ama aynı zamanda politik zekâsı olağanüstü ve başa çıkması zordu.

Kyrie Maria'nın Prenses'in ellerinde birçok kez acı çektiğini görmüştü.

"Neden benimle görüşmek istediğinizi sorabilir miyim?"

Julia sırıttı.

"Kişiliğimi çok iyi biliyorsunuz Bayan Buchanan. Evet, önemli bir şey hakkında konuşalım mı?"

Masanın üzerinde tütsü yaktı ve bacaklarını kaldırarak uzun bir kanepeye uzandı, tavrı çok kabaydı ama kendi sarayında Prensesi suçlamaya cesaret edebilecek kimse yoktu.

"Önemli bir şey değil, sakin olun, tamam mı? Bayan Buchanan, Efsanevi Lord sizin kontluğunuzda kalıyor, değil mi?"

"Evet, öyle."

Obey MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin