69

375 36 11
                                    

Küçük bir bilgilendirme: Bu bölüm tweetleri vs. okurken biraz geçmişten başlayacağız, okuyan kişi Çise ve eskiden itibaren okumaya başlıyor.

dilara_lara: Abi bir şey diyeceğim Gökay'la Çise ne alemde şu an? Uzun süredir bir haber alamadık.
>>miraasliyy: Daha geçen aynı şeyi düşündüm
>>parilparla34: Belki ayrılmışlardır, erkolardan her şeyi beklerim.

.

kezbadmsvm: İlk kez bir çifte düştük, onlardan da ses seda çıkmıyor.
>>miraasliyy: En son resim sergisinde çıkmıştı fotoğrafları, değil mi?
>>>>>>kezbadmsvm: Ayn.

.

● adadicle_esen: Çise normalde her gün bir şey paylaşırdı. En uzun yok oluşu bir hafta falan sürmüştü, şimdi nerede bu kız?

.

● ceydademirerler: Abi anlamıyorum niye bu kıza bu kadar taktıklarını. Normal, hatta standardın altında bir kız yani. Hiçbir iyi özelliği yok. Zengin diye mi bu tantana?
>>yusra_1yenmis: Ayn knk zengin diye (ironi)
>>parilparla34: Bir hemcinsin için böyle konuşmazsın ya, kıskançlıktan ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz cidden.
>>>>>>ceydademirerler: Ben mi kıskanıyorum? Ahahahaha

.

● meraklimelahatonline: Haberin linkini paylaşıyorum, daha yeni haber olmuş. Çise Elgin'le alakalı. *link*
>>gizlimizlisirlar: Bir dakika şaka mı bu? Dövmüşler mi kızı cidden?
>>maya17ebru: Doğru mu bu haber bir şey yazın
>>adadicle_esen: Ortaya çıksınlar artık derken böyle çıkmalarını kastetmiyorduk ya
>>polatlilar:
>>mirzqwer: Nazar değdi herhalde, başka bir açıklaması olamaz bunun.
>>kerimanaksoy: Gencecik kız, çok yazık.

.

● kedi_cats_kitten: Çise Elgin haberini gördüm az önce. Şaka gibi gerçekten, kızı gündüz kalabalık bir sokağın ortasındayken alıp dövmüşler. Hiçbir yerde dolaşamayacak mıyız artık?

.

● aryahanciarmagan: Tamam, kıza güzel değil falan dedik ama böyle bir şey de yaşamasın yani.
>>melekarina: Kesinlikle. Hiç kimse böyle bir şeyi hak etmez.

.

● melis_nazli_atay: Türkiye'nin en zengin, güçlü ailelerinden birinin kızısın ama sokak ortasından çekilip alınıyorsun, daha sonra da öldüresiye dövülüyorsun. Cidden bazı şeyler engellenemiyor ya

.

● berenmut_lu: Dövüldüğü anın kayıtları var mı? Belki yalandır. Burada sadece kızı götürdüklerini görüyoruz.
>>esiladeni: Yokmuş galiba, ara sokağa götürmüşler kızı herhalde.
>>>>>>berenmut_lu: Kızı sevmiyordum ama üzüldüm ya

.

● lalelllllll: Ya bir tek benim mi içim parçalandı? Tamam kızı şahsen tanımıyoruz ama ne bileyim, böyle kurtulmaya çalışıyor falan.
>>kedi_cats_kitten: Ben de çok kötü oldum.

.

● tekin.b.nnn: Böyle erkekler olunca erkek olmaktan utanıyorum anasını satayım
>>mert4prs: Harbiden.
>>abidnclk: Haklısın kardeşim.

.

● hilalllllnurrrrr: Ay hayır ya, izleyemedim bile devamını. Çok üzüldüm of. Durumu nasılmış bir haberimiz var mı?
>>meraklimelahatonline: Onun hakkında bilgi vermediler haberde ama ağır olduğunu duydum.
>>>>>>hilalllllnurrrrr: Cidden mi? İyidir diye ümitliydim ya

Şoför | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin