● kezbadmsvm: Kızlar toplanınnnnnn, Çağrı konserindeki çifti buldummmm
>>miraasliyy: Görmeden inanmam
>>>>>>kezbadmsvm: *fotoğraf*
>>>>>>kezbadmsvm: Burada ne işleri var bilmiyorum ama bizim mahallede oturuyorlardı.
>>>>>>>>>>miraasliyy: Oha oha oha● dilara_lara: Ya ben nasıl insanlar olduklarını bilmeden shiplemek istemiyorum ama çok da güzeller ya of
>>parilparla34: Ben çocuğa bir güvenemiyorum.
>>yesimmmcnr: Bizim zaten sevgili olan çifti shiplemeye çalışmamız şaka mı peki vjdehkdwhiwh● kedi_cats_kitten: Abi o nasıl sarılmaktır? Öldüm bittim güzelliğinizden ya
● mirzqwer: Ya cidden nasıl böyle ilişkileri olabiliyor insanların? Bir tek bizde mi bir şeyler eksik?
● tekin.b.nnn: Bunu her seferinde söylüyorum ama kız çok güzel
>>mert4prs: Net.● hilalllllnurrrrr: Sonunda moment geldi be, hadi şimdi elli kez izleyelim.
>>eslemgazel: Sonra gidip edit de izleyelim çünkü neden olmasın?● turnakusum: Nasıl moment yakalayacağız ya falan deyip ümidi kesmişken kaldırımda esaslı bir moment yakalama şoku
● meraklimelahatonline: Çocuğun videosu varsa diğer fotolarını da çok net buluruz. O iş bende.
>>cannurays: Kusura bakma da videoyu çeken veya paylaşan bile sen değilken stalk konusunda pek güvenemeyeceğim.
>>gizlimizlisirlar: Lütfen çabuk olur musun bir arkadaş merak ediyor da● meraklimelahatonline: Arkadaşlar stalk yeteneklerim hakkında konuşmazsanız sevinirim. Kız evinin önünden çekmiş, paylaşmış. O mahallede yaşamamak benim suçum mu? Nereden bileyim yani. Hayret bir şey.
>>cannurays'ın_babası: Sana laf geldi cannurays vwdgiwsjvjvqs● firatyesil70: İkisi de zengin. Kız güzel oğlan yakışıklı. Bunlar çift olmayacak da kim olacak?
● esiladeni: Söylüyorum, söylemekten de vazgeçmeyeceğim. Çise abartıldığı kadar güzel değil. Sarışın diye erkeklerin dibi düştü sadece, başka hiçbir özel yanı yok ya...
>>melis_nazli_atay: Sana göz doktorundan bir randevu ayarlıyorum o zaman?●adadicle_esen: Çocuk aşşşırı yakışıklı
>>adadicle_esen: Linçlemeyin eniştemiz olduğunu biliyorum ihdwwowdkhw
>>adadicle_esen: Yine de yakışıklı.● maya17ebru: Çise'nin niye sürpriz yaptığını anladım, böyle sevgilim olsa ben de sürpriz yapardım. Eridim bittim bu ne yakışıklılık?
● yagmurrsiimsek: Gökay'ın yakışıklılık halis mi peki?
● yusra_1yenmis: Siyah poşet fabrikası oldum artık.
● ceydademirerler: Niye bu kadar yükseldiler bu çifte anlamıyorum cidden. Zengin falanlar diye mi?
>>aryahanciarmagan: ++++
>>aryahanciarmagan: Bence de ya, çocuk yakışıklı ama kızın abartılacak hiçbir yönü yok.
>>>>>>lalellllll: Abi deli misiniz siz ya? Cidden kızı görmüyor musunuz? Ciddi güzel yani. Ne bu kıskançlık?● hazalbozzkir: Böyle insanlar nasıl buluyor birbirini ya? Ben de istiyorum.
● berenmut_lu: Kıza güzel değil diyen herkesi niye linçliyorsunuz? Bence de güzel değil.
>>zuhalz: Olay kıza güzel değil demeleri değil. Güzel bulmuyor olabilirsin ama tutup nasıl güzel buluyorsunuz, çok çirkin, plastik falan dersen linç yersin. Olay bu kadar basit.
>>>>>>mernevtravin: Sonunda biri açıkladı, sorun kızı güzel bulmamaları değil, bunu söyleyiş biçimleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şoför | Yarı Texting
ChickLitBir lise öğrencisi onu maniküre götürmek için geç kalan şoförüne yazdığını zannederken başka bir lise öğrencisine yazarsa ne olur? Şoför | Yazıyor... Şoför: Levent sen misin? Şoför: Şaka mı yapmaya çalışıyorsun? Şoför: Bu yüzden mi tuvalete gittin? ...