55

4.6K 248 88
                                    

Deli kızım: Günaydın bir tanem.

Deli kızım: Belki daha uyanmamışsındır ama yazabiliyorken yazayım dedim.

Deli kızım: Sınavının çok güzel geçeceğine adım kadar eminim.

Deli kızım: Geçmezse de sıkıntı değil,

Deli kızım: Senin hangi yolu seçersen seç çok başarılı olacağını biliyorum.

Deli kızım: Girdiğin denemelerden biri gibi düşün,

Deli kızım: Bir farkı olmayacak.

Deli kızım: Zaten kime neyi anlatıyorum?

Deli kızım: Sen stres yapmazsın.

Deli kızım: Disiplinli bir şekilde çalıştın,

Deli kızım: Boş vaktinden verdin,

Deli kızım: Şimdi de tüm emeklerinin karşılığını alacaksın.

Deli kızım: Sınavın çok güzel geçsin bebeğim.

Deli kızım: Seni seviyorum.

Deli kızım: 💖💞💖💞💕💘💘💕

Deli kızım | Çevrim dışı

Şoför Beyciğim ♡ | Çevrim içi

Şoför Beyciğim ♡: Ben de seni seviyorum güzelim.

Şoför Beyciğim ♡ | Çevrim dışı

.
.
.

Deli'den

Babam büyük bir rahatlamayla bir kolunu Canel'in bir kolunu benim omzuna attı, önce Canel'in saçlarının üzerinden öperken sonra benim saçlarımdan öptü. Annem bu halimizi gülümseyerek izlerken heyecandan yerimde duramıyordum.

"Ay bak, bir tanesi gitti! Hem güzel geçti dedin! Çok mutlu oldum şu an!"

Canel bana büyük bir gülümsemeyle baktı. TYT'sinin iyi geçmesi zaten az olan stresini iyice yok etmişti. Bu hali beni de rahatlatıyordu, sabah belli etmemeye çalışsam da ondan daha fazla stres yapmıştım. Üzülmesinden, emeklerinin boşa gitmesinden korkuyordum. Neyse ki düşündüğüm gibi olmamıştı.

Babam kalabalıkta böyle yürümek zor olduğu için kollarını üzerimizden çektiğinde her zaman yaptığım gibi Canel'in eline yapıştım. Parmaklarımı kavrarken "Elin yine soğuk." diye mırıldandı. Karşılık vermedim. Sadece gülümsedim. Bu halime saçlarımı karıştırarak cevap verdi. Geri çekilip homurdandım.

"Furkan ve Levent bitti, sen de başladın."

Gözlerini devirdi. "Onlar kim ki?" diye söylendi. "Sen benim kardeşimsin, sadece benim."

"Kıskançlık da diz boyu."

Kaşlarını kaldırdı.

"Başka birisi bana abla dese sen kıskanmaz mısın?"

Duraksadım. Bir kızın Canel'e ablam dediğini düşündüm. Kaşlarım çatıldı. Neden abla diyecekti ki? Canel benim ablamdı. Ben onun tek kardeşiydim, kimseyi de benden daha fazla sevemezdi. Ne saçmalıktı bu? Hem... Birisi ona ablam derse onunla da mı uyuyacaktı? Onun saçlarını da mı okşayacaktı? Niye böyle bir şey yapacaktı ki?

"Şu ifadeye bak! Şebek seni. Bir de bana kıskanç diyor."

Bir eliyle yanaklarımı sıkıştırdığında ona ters ters baktım. Hem bu halimle dalga geçmesi hoşuma gitmemişti hem de hala daha başka birinin Canel'e abla demesi ihtimalini düşünüyordum.

Şoför | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin