43

5K 269 56
                                    

Not: Kullanıcı isimleri tamamen uydurmadır.

dilara_lara: Bir erkoya Çağrı konserinde sürpriz yapmak mı? Umarım değecek biridir.
>>miraasliyy: Aynı şeyi düşündüm hdjwhagwgjaw
>>yesimmmcnr: Bizim erkolara güvensizlik seviyesi şaka mı????
>>parilparla34: Öyle bir ihtimal yok.

● kedi_cats_kitten: Ne zaman ya, ne zaman?

● kezbadmsvm: Kızın sevgilisinden bahsedince gözlerinin parlaması... Sizi bilmem ama ben bu çifte çok fena düştüm.

● meraklimelahatonline: Kızı buldum, rahat bir nefes alabiliriz. Adı Çise Elgin. İnsta hesabı da çiselgin. Anne babası ünlü iş insanlarıymış. Doğma büyüme zengin yani. Hikayelerine falan da baktım, bayağı yer gezmiş falan. Sadece Çağrı'yla değil, başka ünlülerle de arkadaşmış. İstediği her kıyafeti, çantayı satın almış şu ana kadar. Yediği önünde, yemediği arkasında misali yani.
>>meraklimelahatonline: Çocuğu da kızın bir gönderisinden buldum. Gökay Ertürk. Annesiyle babasının birkaç hastanesi var. Bir de ünlü cerrahlar. Yani Gökay da bayağı bir zengin. Kötü bir haberim var, hesabı gizli. Profil fotosunda da kendisi yok. Yani çocuğu yine göremiyoruz.
>>>>>>gizlimizlisirlar: Çocuğun hesabı gizli dediğin yerde okumayı bıraktım. Bugün de yeni bir crush bulamadık.
>>>>>>firatyesil70: Para parayı çekiyor diye boşuna demiyorlar
>>>>>>adadicle_esen: Çocuğu aşırı merak etmiştim yaaaa
>>>>>>maya17ebru: Başka bir yerden bulamaz mıyız çocugmğun fotosunu? Anne babası ünlüyse bir yerden bulunur. Ben de merak ettim of

● mirzqwer: Siz kimsiniz ve nasıl bu kadar seviliyorsunuz?

yusra_1yenmis: Terk etmeseydi yaşayacağımız ilişki
>> ceydademirerler: Seni terk eden biri için bu hayali kurman peki ahahahah
>>>>>> yusra_1yenmis: Senin de ne yaşadığımı bilmeden bir şeyler yazma cüretini göstermen peki ahahahaha

tekin.b.nnn: Kız aşırı güzel lan. Aşırı yani.
>>mert4prs: Ben de güzel buldum.
>>abidnclk: Sarışın olması bile yeter zaten.

aryahanciarmagan: Herkes kıza güzel falan demiş hdjwjshsbhshw Erkeklerin her sarışına güzel demeleri aptallığı
>>esiladeni: Sonunda biri söyledi ya...
>>berenmut_lu: Söylersem linç yerim diye bir şey demiyordum hdjwjahwhw
>>melekarina: Bu kız güzelse biz mankeniz.
>>melis_nazli_atay: Profil fotondaki yanmış sarı saçlarını kaldırıp bir şeyler yazsaydın bari hdjwnabsbsb
>>>>>>lalellllll: Sonunda aklı başında bir hemcinsim ya... Kız gayet de güzel abi, bu kız kompleks yapmış.
>>>>>>>>>>melis_nazli_atay: Değil mi ya? Bence de.

● hilalllllnurrrrr: Yalnız ben bu çifte çok fena düştüm. Çocuğu daha görmeden düştüm yani. Lütfen realde bunları tanıyanlar video falan çekip paylaşabilir mi? Moment istiyorum.
>>eslemgazel: Ben de moment istiyorum da video çekip de paylaşılmaz ya... Özel hayat diye bir şey var.
>>turnakusum: Ya ben de düştüm ama dediğin gibi moment yok. Biz nasıl yakalayacağız bunları?

● cannurays: Şu meraklı Melahat sayfasının çok zor bir iş başarmış gibi davranması devuuwvshws Çise'nin zaten yirmi bin takipçisi var, üstüne ünlü kişilerin kızı. Hesabı falan da açık. Onu babam da bulurdu yani.
>>cannurays'ın_babası: Bulamazdım.
>>>>>>cannurays: Lan VWSJIGSWGUW cidden işsiz gibi böyle bir hesap açmaya üşenmedin mi?

● isizcilem: Çift olmalarına rağmen tekrardan shipledim hdjahsgsgsgw Çocukla bunları paylaşabilecek Allah'ın kulu yok mu? Aşırı merak ediyorum.
>>ula_seren_s: Yalnız biz böyle shipledik falan ama toksik bir ilişkileri çıkarsa nasıl kapak oluruz ama hdhwhsgsgsgw
>>>>>>zuhalz: Ağzından yel alsın kız, sus!

Şoför | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin