3. Beyaz Perde

4.9K 161 31
                                    

Bölüm ciddi anlamda +18 unsur içermektedir. Lütfen yaşınız küçükse en azından bu bölümü atlayın.

Yüzümü okşayan eli çeneme inip, yüzümü yüzüne doğru kaldırdığında gözlerine baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzümü okşayan eli çeneme inip, yüzümü yüzüne doğru kaldırdığında gözlerine baktım. İfadesiz gözleri sanki yanıyordu. Yüzü yakışıklıydı, bir karizması açık bir şekilde vardı. Esmer teni, siyah saçları ve sakallarıyla güzel bir adamdı.

İyice yaklaşıp dibime girdi, rahatsızca yerimde kıpırdanmak istesem de hareketsiz durmaya devam ettim. O artık benim kocamdı ve az sonra bedenlerimiz olmaması gerektiği kadar yakınlaşacaktı. Elleri belimi bulduğunda beni kendine yasladı. Parmak uçları belimi okşuyor, yüzü giderek yüzüme yaklaşıyordu.

Bir şey bu anı bölsün istedim ama hiçbir şey olmadı. Aksine dudakları dudaklarıma değdi, yavaş yavaş birkaç öpücük bıraktı. Daha sonra dudakları alt dudağımı kavrayıp emdi. Öylece tepkisiz dururken, o alt dudağımı hoyratça eziyor, belimdeki elleriyle beni kendine bastırıyordu. Bir anlığına benden ayrılıp "Karşılık ver!" dedi hiddetlice, korkarak onun bana yaptığı gibi dudaklarını kavramaya çalıştım. Yaptığım hareket karşısında derince inleyip kendini bana bastırdı. Karnımın yukarısında hissettiğim sertlik nefesimi kesti sanki.

Elleri kalçama inip sertçe kavradı. Öyle şiddetle sıkıp bırakıyordu ki acıyla inliyordum. "Aferin, böyle inleyeceksin" dedi, hoşuna gitmiş gibiydi. O an düşündüm, acaba benim acı çekmem mi onu mutlu etmişti?

Kalçalarımı bırakmadan bedenini eğerek kafasını boynuma gömdü. İçine çektiği derin nefes sonrasında, dudaklarını boynumda hissettim. Az önce dudaklarıma yaptığı şeylerin aynısını boynumada yapıyor. Emiyor, ısırıyor, tekrar emiyor, bazen şiddetlice vakumluyordu. Hissettiklerim öyle uçlardaydı ki dudaklarımdan kaçan inlemeyi tutamıyordum.

Arkamı çevirdi, bedenini bedenime yasladı. Belimde onun sertliğini hissediyordum. Arkadan ellerini uzatıp sertçe göğüslerimi kavrayıp ezmeye başladığında tekrar inledim. "Ohh, dimi. Benim olacaksın." dedi. Sesindeki tutku bana yabancı olmasına rağmen hissetmiştim. Elini arkamdaki fermuarıma atıp enseden bele kadar olan fermuarı hızla indirdi.

Beklemediğim bu hamle karşısında kollarımla elbiseyi sıkıştırarak omuzdan gelecek herhangi bir harekete karşı elbisenin düşmesini önledim. "Şşş... sakın kendini benden sakınma. Yoksa zorla yaparım." sesi tehditvariydi, kollarımı serbest bıraktım. Ben teslim olalı çok olmuştu.

"Aferin, kızıma" dedi, karısına kızım diyen garip bir adamdı. Beyaz elbise ayaklarımın ucuna düştüğünde Mirza'nın annesinin giyinmem için getirdiği takımla kaldım. Çok beklemeden beni önüme döndürdü "Hadi soy bakalım kocanı" dedi, gözlerim şaşkınlıkla büyüdü, elimde can yoktu. "Öyle bakma, bana alış. Bir ömür aynı bedenlerle geçireceğiz." ellerimi tuttu cesaret vermek ister gibi gömleğinin üzerine bıraktı.

Odaya girdiğinden beri ceketi yoktu zaten. Kendime cesaret vererek gömleğinin düğümlerini çözmeye başladım. Ben çözdükçe esmer teni açığa çıkıyordu. Ona döndüğümden beri yüzüne bakamıyordum çünkü adamın önünde iç çamaşırlarımla duruyordum!

Masumiyet +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin