Bölüm şarkısı: Sen bir aysın ben kara gece (Rezan'dan Naze'ye)
Bölüm şarkısı: İnci misali 'Saklısın yasaklısın yar gözden ıraksın , aşk imkansızı severmiş sende haklısın' (Naze'den Rezan'a)
Akşam vakti çökmeye başlamış Hesna hanım ahiretliği Esma hanımları oğullarının yeni işlerinin şerefine yemeğe çağırmıştı. Herşeyin eksiksiz kusursuz olması için mutfakta oda yardım ediyordu bir yandan da kızlara söyleniyordu.
"Kızlar oturur anaları yemeğe girişir görüyon mu Kezban bunlarla işim var benim hiç iş bilmezler yarın birgün gelin gittikleri yerde de böyle yaparlarsa naparım ben"
"Yaparlar hanımağam onlar senin kızların elleri becerikli heh bak geldiler" mutfak kapısından Naze ve Ezo girdiler.
"Kız siz nerelerdesiniz biz burada hâl oluyoruz yemekleri yetiştireceğiz diye""Aman anne sende Esma teyzeler yabancımı hergün birbirinizdesiniz zaten"
"Birde laf yetiştiriyor kız çeneniz çalışcağınıza eliniz çalışsın" Hesna hanım hem laf söylüyor hem dolmaları tabaklara koyuyordu. Kızlarda masayı hazırlamaya başladılar. Misafirlerin gelmesiyle hepsi inip karşıladılar.
Osman ağa Kadir ağayla tokalaştı onlarda önceden tanışıyorlarmıştı da evlendikten sonra hanımlarından dolayı daha sık görüşmeye başlamışlar. Hesna hanım Esma hanımla sarıldılar onların arkadaşlığı çok başkaydı.
Berat Naze'den gözlerini ayırmıyordu bir kere baksada o deniz mavisi gözlerini görebilsem diye umuyordu.
"Hoşgeldiniz Esma teyze"
"Hoşbulduk gelin kızım benim anne dediğin günlerde gelir inşallah" Esma hanım Naze'yi pek beğenir pek severdi her gördüğünde gelinim diye severdi. Naze de onu kırmamak için gülümseyip geçerdi. Berat annesinin Naze'ye gelinim diye sevmesine sevindi demekki annesinin gönlünde ki gelin Naze'ydi artık annesine bahsetmesinin zamanı gelmişti.
"Hoşgeldin Berat abi" Naze'nin hala abi demesi yüreğini burktu abisi gibi mi görüyor diye düşündü.
"Hoşbuldum Naze nasılsın" Berat gözlerinin içine bakarak sordu gülümsesede gamzelerini görebilsem diye içinden geçirdi.
"İyim abi sağol sen nasılsın" hafif tebessüm ederek söylemişti Naze Berat'ta iyi olduğunu söyleyip içeri geçtiler.
Rezan Naze ve Berat'a bakıyordu arkadaşı gözlerini Naze'den hiç ayırmıyordu ama Naze için aynısı geçerli değildi ilerde onları yan yana görecek olması kalbini acıttı.
Yemekler yendikten sonra çayları içmek için koltuklara geçiş yaptılar. Adamlar işten şirketten konuşmaya başladılar kadınlar ise kimin kızına kim görücü gitmiş kimin oğlu evlenecekmiş onları konuşuyorlardı. Naze ve Ezo da kendi aralarında sohbet ediyorlardı.
"Naze demedi deme Esma teyze seni gelini yapacak heralde sürekli söyleyip duruyor baksana"
"Yok artık daha neler o beni sevdiği için söylüyor ya öyle birşey yok olamaz olmaz değil mi Ezo"
Ezo'nun dedikleriyle Naze'nin içine kurt düştü. Esma teyze gerçekten de gelini olarak mı görüyordu?"Her an herşey olabilir Naze Berat abiye baksana gözünü senden ayırmıyor zaten hep farklı bakıyordu sana farkediyordum ben sen hiç farketmedin mi?"
"Ne bileyim hiç farketmedim ben Rezan'dan başkasını görmüyorum ki hem Berat'ı abim gibi seviyorum öyle birşey olamaz"
"Ah Naze hergün birileri görücü geliyor annemler birinden birine he demeden abime sevdanı söyle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...