12.BÖLÜM

1.3K 58 9
                                    

Bölüm şarkısı

Naze'den kızı Ahsen için

Sen benim ilk göz ağrımsın
Ömrümün fidanısın
Gözlerimin ilk yaşısın
Gönlümün parçasısın
Annesinin bal kızı
Annesinin biricik canısı
Cennetimin ilk kapısı
Mutluluğumun sırrı






Sabah olduğunda konak halkı kahvaltıya oturmuşlardı. Kahvaltıdan sonra salona geçip oturdular Naze yengesiyle sohbet etmeyi özlemişti tabi Rezan yine işe gitmemişti. Hesna hanım yine her fırsatta konuyu Rezan'ın evlenmesine getiriyordu.

"Rezan diyorum ki teyzenin kızı Zilan'ı mı alsak sana"

Naze hem Zilan'ın adını duyduğundan hemde Rezan'ın evlilik konusu açıldığından istemsiz gerilmeye başladı. Rezan daha ağzını açmadan Ezo lafa atladı.

"Nee anne saçmalama Zilan Berat abiye yanıktı abime başka kız mı kalmadı."

Rezan şaşkınca Ezo'ya baktı ne diyordu bu kız.

"Aa Zilan Berat'ımı istermişti olmaz öyleyse"

"Anne ne diyorsunuz siz Naze'nin yanında kaç sefer diyeceğim şu konuyu açmayın diye insanı evde kaldığına pişman ediyorsunuz"

Rezan yine kalkıp gitti. Naze de gerilmesiyle duramadı aşağı mutfağa indi biraz birşeyler atıştırıp sinirini yatıştıracaktı.

Sinirlenince canı çikolata isterdi dolaptan çıkardığı çikolatayı hem yiyip hemde sakinleşmeye çalışıyordu Zilan denen gudubet kızdan nefret ediyordu resmen gözü kocasındaydı. Düşünürken aklına Berat düştü aramaya karar verdi.

"Berat nasılsın"

"İyim delalım bende seni arayacaktım sen nasılsın ağrın sızın var mı?"

"Şükür yok iyiyim amcanı görebildiniz mi ne zaman geliyorsunuz?"

"Yenice gördük şimdi yola çıkıyorduk bir kaç saate geliriz nasipse"

"Dikkat et kendine dikkatli gelin"

"Ederim Naze'm sende kendine dikkat et görüşürüz"

"Görüşürüz" Naze kocasının sesini duymasıyla birazda olsa rahatlamıştı kaç aydır Berat'la beraberdi ilk defa onsuz bir gece geçirmişti özlemiş miydi yoksa alışmış mıydı kendini değişik hissetti.

Rezan odasına giderken Ezo'nun telefonun sesini duydu odasına girip baktı ekrandaki yazıyı görünce siniri tepesine çıktı sevgilim yazıyordu telefonu açtı bakalım Ezo'nun sevgilisi kimdi.

"Alo kimsin lan sen"

Karşı taraf Rezan'ın sesini duymasıyla telefonu hemen kapattı. Rezan sinirinin daha da zıplamasıyla bir hışımla Ezo'nun odasından çıktı bağırarak salona girdi.

"Ezoooo"

Naze Rezan'ın sesini duymasıyla yerinde sıçradı elindeki çikolatayı bırakıp yukarı ne olduğuna bakmaya çıktı.

Rezan salona girer girmez Ezo'nun kolundan tutup sarstı Hesna hanım zorla aralarına girdi.

"Oğlum dur napıyorsun sen ha"

"Anne çekil önümden senin kızın sevgili yapmış kendisine"

Ezo annesinin arkasından bakarak konuştu.

"Nereden çıkardın onu da abi yok öyle birşey"

"Bak birde yalan söylüyor gebertirim lan seni"

"Ezo abin doğru mu diyor ne sevgilisi"

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin