Bölüm şarkısı
Derde düştüm dermanını aradım
Derdimin dermanı yar imiş meğer
Yari arar iken yardan ıradım
Yardan ayrı kalmak ya dost
zor imiş meğerNaze'nin hamileliği güzel bir şekilde ilerliyordu 4. ayına girmişti. Esma hanım gelinine hiç bir iş yaptırmıyor sürekli yatmasını istiyordu birşey olmasından korkuyordu. Konaktan da pek çıkmıyordu ya yengesigile gidiyorlardı ya da onlar geliyorlardı. Bebeğinin cinsiyetini de çok merak ediyordu artık öğrenme zamanları gelmişti daha hiç birşey yapmamışlardı öğrendikten sonra herşeylerini alıp yapacaklardı. Berat baba olacağını öğrendiğinden beri Naze'nin üzerine daha da düşmüştü yanından ayrılmak dahi istemiyordu küçük karısı değişmeye başlamıştı hafif kilo almış göbeği belli olmaya başlamıştı daha da güzelleşmişti sanki ya da o çok sevdiği için ona hep güzel geliyordu. Bugün de bebeklerinin cinsiyetini öğrenmeye gideceklerdi.
"Naze'm hazırmısın hadi çıkalım"
"Hazırım çantamı da alayım çıkalım"
Naze çantasınıda aldıktan sonra Berat'la odadan çıkıp aşağıya avluya indiler.
Esma hanım onları gülerek karşıladı.
"Kontrole mi gidiyorsunuz yavrularım"
"Evet anne cinsiyetini öğreneceğiz sende gel beraber gidelim."
Esma hanım Naze'nin kendisini de davet etmesine çok sevindi odasından çantasını almaya çıktı.
Berat karısına sevgiyle baktı annesine böyle sevgi ve saygı göstermesi çok hoşuna gitti. Esma hanımında gelmesiyle konaktan ayrıldılar. Hastaneden içeri girip doktorun odasına girdiler.
"Hoşgeldiniz Naze hanım hamileliğinizle ilgili bir şikayetiniz var mı?"
"Yok doktor hanım şükür iyiyim"
Naze'nin hamileliği güzel geçiyordu ne bulantısı ne ağrısı ne de öyle çok aşermesi olmamıştı.
"Vitaminlere devam edelim doğuma kadar birde ultrasondan bakalım bebeğimiz nasıl"
Naze doktorun yönlendirmesiyle sedyeye uzanıp karnını açtı. Doktor jeli sıkıp ultrason aletini gezdirmeye başlayıp bebeği izledi.
"Evet bebeğimiz 16 haftalık olmuş cinsiyeti de kız"
Naze kızı olacağını duyduğunda çok sevindi kendisi gibi kızı olacaktı ama onu çok iyi bir şekilde büyütecekti hep yanında olacaktı kızının asla bırakmayacaktı artık en sevdiği yavrusu kızı olacaktı.
"Ayy Allah'ım çok şükür nasıl sevindim kız olmasına yavrum çok istemiştim kızım olmasını Rabbim nasip etmedi şimdi torunum kız olacak"
Esma hanım sevincini belli etmişti Berat'a kardeş çok istemişti de nasip olmamıştı.
"Kalbim artık 3 kadına ait olacak demekki"
Berat sevgisini annesine karısına ve kızına ait olduğunu söylemişti. Naze kocasının ve kayınvalidesinin de kendisi gibi sevinmesine mutlu oldu.
"Oğlum bizi bebek mağazasına götür torunuma birşeyler alalım"
"Olur annem götüreyim ben bir Rezan'ı arayayım da gelemeyeceğimi söyleyeyim oda merak ediyordu hem haber vereyim"
Berat telefonundan dostu Rezan'ı aradı.
"Alo kardeşim biz hastaneden çıktıkta kızımıza bir kaç birşey alacağız bugün gelemeyeceğim haberin olsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...