15.BÖLÜM

1.2K 43 10
                                    

Bölüm şarkısı

Yazı bir dert kışı bir dert
Neden geldim bu dünyaya
Kardaş bir dert bacı bir dert yükleniyor zavallıya




Berat sabaha yakın telefonun çalmasıyla gözlerini açtı telefonuna baktığında arayan Rezan'dı. Bu saatte aradığına göre kesin birşey olmuştu hemen çalan telefonu cevapladı.

Naze Berat'ın konuşmasına uyandı kocası konuşurken çaktırmamaya çalışıyor yüzününde şekli değişmişti konuşurkende sabahın körü de olsa yataktan çıkmıştı telefonu kapatmasıyla Naze korku ve şaşkınlıkla ne olduğunu sordu.

"Berat birşey mi olmuş ne diye Rezan abi bu saatte aradı"

Berat karısının sorusuyla ne diyeceğini bilemedi yalan söylese elbet öğrenecekti geçiştirmeye çalıştı.

"Birşey yok delalım yat sen ben bir şirkete gideceğim işle ilgili"

"Berat gözlerime bak konuşurken işle ilgili değil demi doğruyu söyle bana noldu amcama mı birşey oldu yoksa?"

Berat karısından daha fazla gizlemek istemedi iç çekip doğruyu söyledi.

"Amcan iyi şükür söyleyeceğim ama sakin ol tamam mı üzülmeni istemiyorum"

Naze kocasının dediğinin üzerine daha da endişelendi ne olmuş olabilirdi ki ailesini çok seviyordu gözleri hemen doldu.

"Berat söyle artık ne oldu"

"Ezo kaçmış"

Naze duyduğu şeyle başından aşağıya kaynar sular döküldü Ezo bunu nasıl yapardı.

"Neee Ezo bunu nasıl yapar Rezan onu asla affetmez öldürür onu" gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı.

Berat karısının ağladığını görünce omuzlarından tutup otutturdu.

"Naze sakin ol Rezan'ın birşey yapmasına izin vermeyeceğim söz veriyorum sana Ezo'yu sağ salim bulup getireceğim tamam mı?"

"Berat git bul çabuk nolursun birşey olmasın ona saçının teline dahi zarar gelmesin"

"Bulup getireceğim delalım üzülme sen" Berat üzerini giyinip konaktan çıkıp Rezan'ın yanına gitti.

Naze ne yapacağını bilemedi aklına dün ki konuşmaları geldi eğer Naze telefonunu vermeseydi belkide kaçamayacaktı onun yüzünden olduğu için kendisini suçlamaya başlayıp daha da ağladı. Uyanan kızının sesiyle kendine geldi kucağına alıp emzirdi altını aldı oda da duramayarak kayınvalidesinin yanına gitti.

Esma hanımda haberi almış yerinde duramıyordu ahiretliğini merak ediyordu kim bilir ne haldeydi gelininde geldiğini görünce beraber Arslan konağına gittiler. Böyle bir günde ahiretliğinin yanında olması gerekirdi.

Konağa girdiklerinde Hesna hanım avlunun ortasında oturmuş hem ağlıyor hemde bacaklarını dövünüyordu. Naze yengesinin haline kıyamadı koşar adım yanına gidip sarıldı.

"Oyyy benim Ezo'm nasıl yaptı bunu"

"Yenge Berat söz verdi sağ salim bulup getirecek saçının teline dahi zarar gelmeyecek üzülme"

"Nasıl üzülmem Naze benim kızım başımı yere eğdirdi benim rızam olmadan o oğlana kaçtı babası ne yapar abisi ne yapar nasıl bakarız elalemin yüzüne"

"Ahh ahiretliğim öyle deme nolur kızın sağ yanında sevmiş kalbine engel olamamış kaçmış beni gör bak ben evliyken kaçtım neden kimsenin yüzüne bakamayacakmışım sevdasının arkasından gitmiş Ezo'm tertemiz kızdır öyle düşünme"

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin