Bölüm şarkısı
Sonuna kadar geldim aşkın
Kavuşamadım ben sana
Yetişemedim ben sana
Anlatamadım derdimi
Ağla gönül ağlaBekledim inan seni hergün
Dayanamadım sevgisiz
Yaşayamadım ben sensiz
Anlatamadım derdimi
Ağla gönlüm ağlaYazık ettin yazık
Kendinden çok bana
Gücüm kalmadı artık
Her yokluğunda
Aylar gecçsede yıllar
Geçse de bir ömür
Böyle sürse de
Ben seni unutamam💔
Ezo herkesin yatıp uyumasını bekleyeseye kadar oturmuştu kocası zaten koltukta sızmıştı kayınvalidesi ve kayınpederi gelip nasıl olduğunu sorup çekip gitmişlerdi buradan durmasının artık hiç bir anlamı yoktu ne kızının ne de kendinin bu ailenin gözünde değeri yoktu anlamıştı oturduğu yataktan kalkıp dolaba doğru ilerledi sadece kendi getirdikleri eşyaları alıp çantasına yerleştirdi sonra kızının eşyalarını aldı zaten kızının eşyalarıda ya Berat'ın aldıkları yada ailesinin aldıklarıydı kocası ve ailesinin gram ne eşyası nede hakkı yoktu çantasına doldurduktan sonra fermuarını kapatıp eline aldı sonra uyuyan kızını uyandırmamak için usulca kucağına alıp sessizce odadan çıktı gözünün ucuyla kocasına baktı sızdığını görünce ayaklarının ucuyla basarak hızla hapsolduğu evden çıktı.
Bir kaç adım atıp bahçeden de çıkınca kafasını kaldırıp gökyüzüne parlak yıldızlara baktı gözünden yaş damlasada elinin tersiyle gözyaşını sildi bugün ağlamak yoktu bugün onun kurtuluş günüydü özgürlüğüne kavuştuğu için mutluydu daha fazla beklemek istemediğinden hızla konaklarına doğru yürümeye başladı kalbi korkudan ağzında atsada dua ede ede konaklarına vardı gece yarısı olduğundan herkesi uyandırmamak için kapıyı tıklattı şoförleri Şivan'ın uyanık olabileceğini tahmin etti.
İçi daha yenice geçmeye çalışan adam gece yarısı kapının tıklatılmasıyla hızla üzerini giyinip belinede silahını koyduktan odadan çıktı. Kapıyı açmadan seslendi.
"Kimdir o?"
Ezo Şivan'ın kalktığını duyunca ses vererek kim olduğunu anlamasını sağladı.
"Benim Şivan abi Ezo"
Şivan duyduğu sesle şaşırdı Ezo mu demişti kalbi istemsiz çarpmaya başlamıştı şaşkınlığını bir kenara bırakıp hemen kapıyı açtı karşısında yüzü düşkün dudağının kenarı kan olmuş ağlamaktan gözleri şişmiş kucağında uyuyan küçük kızıyla duran Ezo'yu görünce ne yapacağını bilemedi.
"Ezo bu halin ne?"
Ezo birşey diyemeden içeriye girmek istedi.
"İçeride konuşalım"
Şivan şaşkınlıkla kafa sallayıp kucağındaki kızını kendi kucağına alıp elinden de tutup içeriye avluda ki sedire otturttu. Şivan Ezo'nun yüzünü inceledikçe sinirleri tepesine çıkmaya başladı.
"Bayram piçi mi yaptı sana bunları"
Ezo hızla kafasını salladı ailesinin şimdi uyanmasını istemediğinden Şivan'ın sessiz olmasını istedi.
"Sessiz ol Şivan abi bizimkiler duymasın şimdi"
Şivan hızla ayağa kalkıp bir ileri bir geri adım atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...