14.BÖLÜM

1.2K 47 10
                                    

Bölüm şarkısı

Hakkında her şeyi duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek, yine öpmek filan

Her şeyi tek tek anlat istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek, yine öpmek filan

Senden önce her şeyi silmek istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek, yine öpmek filan

Sadece adını duymak istiyorum
Bu aşk değil de nedir
Aklımda hep yine görmek, yine öpmek filan






Naze'yle Berat'ın arası düzelmiş yine eskisi gibi olmuşlardı. Berat her zaman ki gibi karısının üzerine daha da düşmüştü Naze'yi bir daha üzmeyeceğine dair söz vermişti. Naze de kocasının ilgisinin karşısında kayıtsız kalmıyordu dediği gibi kocasını sevmeye çalışıyordu Berat'ın farklı yönlerini keşfetmeye başlamış bu zamana kadar farketmemiş olmasına da kızıyordu hep gözünün önündeydi de Rezan diye dolaşmaktan Berat'ı görmemişti ama artık onun herşeyini görmeye başlamıştı hiç bir şeyini bilmiyordu herşeyini öğrenmek istiyordu ne renk sever en sevdiği yemek nedir ne yapmaktan hoşlanır yatakta uyumadan önce kocasına dönüp merakla hepsini soruyordu Naze'nin ilgisi Berat'ın da dikkatini çekmişti sevdiği yemeği sorduğunda oda söyleyince ertesi gün yemekte sevdiği yemek olması onu memnun etmişti mutlu etmeye çalışıyordu. Her gün yeni birşey öğrenip onu uyguluyordu bu gece de yine aynısı yapacaktı kızını uyuttuktan sonra banyodan çıkan kocasının yanına gidip elinden tutup yatağa oturttu. Eskiden göz göze gelmeye çekinen Naze artık kocasının gözlerinin içine bakarak konuşuyordu kocasının gözlerinde gördüğü sevgi onu daha da heveslendiriyordu. Berat Naze'nin yine birşeyler soracağını anladı ses etmeden yatağa oturup karısına bakmaya başladı.

"Bugün ne soracaksınız bakalım Naze hanım?"

"Sıkıldın mı yoksa?" Naze telaşla sordu kocasına sıkılmış mıydı sorularından
Berat elleriyle karısının yüzünü avuçladı.

"Asla aksine hoşuma gidiyor nereden çıktı bu soru sorma merakı"

"Seni daha yakından tanımak istiyorum daha birbirimizi tanımadan evlendik hatta anne baba bile olduk ama ben senin neyi sevip sevmediğini bilmiyorum"

"Ama ben biliyorum neleri sevdiğini seni çok iyi tanıyorum Naze kaç yıldır gönlümdesin sen"

Naze Berat'ın cevabıyla mutlu oldu sevilmek en güzel duygulardan biriydi.

"Bende şimdi bilmek istiyorum en sevdiğin renk ne mesela"

"Benim en sevdiğim renk senin gözlerin mavi rengi çok severim" Berat gözlerini hiç ayırmadan daha içine bakarak söyledi.

Naze kocasının sevgisinin karşısında oda gözlerine baktı kahvenin en güzel tonuydu daha yeni farkediyordu baktıkça kalbi hızlanmaya başladı elleriyle yüzünü okşayıp sevmeye başladı her bir noktasına dokunup gönlüne kazımak istiyordu elleri heyecandan buz gibi olmuştu Berat'ın sıcak yüzüne değince yakıyormuş gibi hissediyordu parmaklarıyla dudaklarının kenarlarında gezdirdi içinden gelen öpme isteğini bastıramadı daha da yaklaşıp dudaklarını kocasının dudaklarına değdirdi ilk defa kendi isteğiyle öpmüştü. Biraz daha bastırdı dudaklarını Berat Naze'nin öpmesiyle şaşırsada memnunca oda karşılık vererek öpmeye başladı. Öpüşmeleri derinleştikçe Naze'nin kalbi daha hızlı çarpmaya başladı önceki zorunluluğun aksine isteyerek öpmüştü pişman değil hatta mutluydu da ayrılmak dahi istemedi ki kızlarının ağlamasıyla zorla da olsa ayrıldılar.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin