Bölüm şarkısı
Sevdan kuşlar misali
Gelip kalbime kondu
Ömrüm kışlar gibiydi
Sonsuz bir bahar olduEsmer bir akşam vakti
Senle yeniden doğdum
Benden çaldıkları, "Unut" dedikleri
Kaybettiğim kaderi buldumDünyanın yükünü yazsalar payıma
Dost düşman bir olup çıksa da yoluma
Vazgeçmem senden yine de
Ben aşkla yürürüm ateşe
Yeter ki sen ellerimden tut❤️
Güzel bir bölüm bıraktım sizlere keyifli okumalar🥰
Esma hanım ve Kadir ağa elele tutuşmuş merdivenlerden inen çifte sevinçle baktılar çok şükür ki oğluyla gelininin arası düzelmişti.
Berat ve Naze selam verip kahvaltı sofrasına oturdular. Esma hanım gelinin gözünün içine bakıyordu oğluna haberi vermiş miydi kaş göz işareti yapıp sordu.
Naze kaynanasının içi içini yediğini fark etti hamile olduğunu öğrendiğinden beri müjdeyi vermek için can atıyordu ama Naze daha kocasına söylemeye fırsat bulamamıştı hayır anlamında kafasını salladı. Kayınvalidesinin birşey demeyişinden kahvaltılarını yapmaya başladılar. Berat şirkete gitmek için sofradan kalkıp kapıya doğru gitti Naze'de kocasını geçirmek için arkasından gitti. Berat şu zaman içerisinde bile karısının geçirip karşılamasını özlemişti.
Naze yine her zaman ki gülümsemesini takıp kocasını uğurladı.
"Hayırlı işler"
"Sağol gülüm istediğin birşey var mı?"
Naze cilvelenerek cevap verdi.
"İsteğim belli"
Berat karısının cilvesini görünce belinden tutup kendine çekti yüzüne yaklaşıp konuştu.
"Hmm beni istiyorsun yani"
Naze de kocasının ceketinin yakalarından tutarak konuştu.
"Evet sen istemiyor musun?"
"Ah Naze nasıl istemem hemde çok istiyorum bugün gitmeyeyim"
Naze kocasının dediğiyle kendini geri çekip kocasını arkasına döndürmeye çalıştı.
"Yok git sen işe akşama görüşürüz"
"Sen cilveni yap yap sonra akşam görüşürüz öyle olsun"
Berat yine de karısına doğru dönüp alnından öpüp konaktan çıktı.
Berat'ın aklına yine güzel bir fikir gelmişti ikisinede çok iyi gelecekti hemde romantik bir akşam geçirirlerdi başbaşa olmak ikisinede çok iyi gelecekti.
Lüks güzel bir restoranda tek ikisinin olacağı şekilde yer ayırttı yerleri yerleri ve masayı mum ve güllerle , etrafıda kırmızı kalpli uçan balonlarla süslemelerini istedi. Organizasyon işini hallettikten sonra şirketteki işlerini de halledip akşam üzeri olmasıyla şirketten çıktı. Giyim mağazasına gitti karısına çok yakışacağını düşündüğü kırmızı renkte dizlerine kadar uzanan kalem model elbise seçip aldı. Güzel hediye kutusu yaptırıp onunda üzerine uçan balonla süsleyip üzerine de not bıraktı ardından konağa karısını almak için konağa gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...