Bölüm şarkısı
Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin
Ah, ışıklar içinde kaldım, yandım, efendim
Sen bana yangın ol, efendim, ben sana rüzgâr
Tutuşsun gün, yansın geceler, zamanımız dar
Sen bana geç geldin, ben sana erken
Tutuşsun gün, yansın geceler, vaktimiz varken
Alev alev yanan bir bölüm bırakıyorum sizlere keyifli okumalar 😍
Berat ve Naze konağa geldiklerinde arabadan inip kapıdan içeri geçtiler Berat karısının belinden ve bacaklarından tutup kucağına aldı Naze Berat'ın yaptığına şaşırdı gören olur diye de çekindi.
"Berat ne yapıyorsun bir gören olacak"
"Görseler ne olur karım değil misin kucağımda taşımak istiyorum"
"Utanırım yinede gören olmasın indir hem Ahsen'e bakacağım"
"Annem bakıyordur Ahsen'e hem uyuyordur durmazsa getirir" Berat karısından gelen burul burul kokunun daha da teşvik etmesiyle kafasını boynuna gömüp emercesine öpücüğünü kondurdu.
"Çok özledim Naze dayanamıyorum"
Naze Berat'ın öpmesinin verdiği şehvetle kafasını geriye attı içi gıdıklandı kalbi çarpmaya başladı. Berat karısınında istediğini anlayınca hızla odalarına çıkardı kapıdan içeri girdiğinde Naze'yi yavaşça bırakıp duvara yasladı. Alnını alnına dayayıp bir eliylede belinden tutup kendine bastırdı.
"Beni kıskandın demek"
Naze gözlerini kaçırarak cevap verdi.
"Yoo hiçte kıskanmadım onuda nereden çıkardın" Berat karısının dediğiyle ufak çaplı kahkaha attı.
"Hmm kıskanmadın yani o yüzden mi Zilan'ı parçalayacaktın"
"O yılanın adını ağzına alma parçalamadığıma dua etsin , hem sen ne diye onun elini tutuyorsun ya birde gülerek baktın Berat bak yine sinirlerim tepeme çıktı."
Berat karısının sinirlendiğini görünce eliyle yanağını okşamaya başladı sinirliyken de çok tatlı gözüküyordu da o hep gülmesini isterdi.
"Ben sana baktığım gibi kimseye bakmam sana dokunduğum gibi kimseye dokunmam Naze"
Naze Berat'ın dediğiyle karşısında eridi sanki öyle naif öyle içten söylemişti ki kalbi heyecandan çok aşkla çarpmaya başladı."Tek bana baksın o gözlerin hep beni gör hep bana dokun hep beni sev Berat daha çok sev"
"Bu zamana kadar tek seni sevdim sen benim ilkimsin bütün ilkleri ben sende tattım sana karşı sevgim her gün daha fazla çoğalıyor ben sana aşığım Naze"
Naze kocasının söyledikleriyle mutlu oldu kocasının sevgisini biliyordu hissediyordu ama tekrar tekrar ağzından duymak daha güzeldi kendini şanslı ve özel hissetti Berat'ı herşeyden daha çok sevmeye yemin etti.
"Seni seviyorum" Naze deniz mavisi gözlerini kocasının kahvenin en güzel tonu olan gözlerinin içine bakarak söyledi.
Berat karısından bir kez daha seviyorum lafını duyduğunda sanki dünyalar onun oldu. Elleriyle yüzünü okşayıp yaklaşarak karısının dudaklarını öpmeye başladı. Karısının da karşılık vermesiyle öpmesi şiddetlendi bu seferki birleşmeleri şehvetten çok aşkla oluyordu ikiside gözlerini kapatmış anın verdiği duyguyla sevişiyorlardı. Berat karısının elbisesini çıkarmaya başladı. Altın kemerini çıkarıp attı üzerindeki kaftanı omuzlarından aşağı sıyırdı omuzlarına öpücük kondurdu elini arkasına atıp elbisenin fermuarını açıp omuzlarından tutup aşağıyaya sıyırdı. İç çamaşırlarıyla kalan karısına hasretle baktı dolgun göğüslerini emererek öpmeye başladı. Naze Berat'ın her hareketinde ufak çaplı inlemeye başladı utanması gitmiş kocasını istiyordu. Berat Naze'nin inlemesini duyduğunda isteği daha da arttı zevki en doruklarda hissediyordu kendi üzerindekileri çıkarmaya başladı Naze kocasına elini durdurarak kendisi gömleğin düğmelerini teker teker açtı kocasını daha önce hiç incelememişti şimdi hızla olsun bitsin istemiyordu heryerine dokunmak istiyordu ellerini göğsündeki kaslarında gezdirdi ne kadar da fit bir vücudu vardı kocasını bir kez daha kıskandı. Eğilip kalbinin üzerine hafif öpücük kondurdu. Berat Naze'nin dudaklarını vücudunda hissettiğinde yaşadığı haz çok başkaydı. Boğuk çıkan sesiyle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...