Bölüm şarkısı:
Güle yel değdi güneş olursa
cana ten değdi ateş olursa
oy beni beni kanlar otağı
oy beni beni derdimin ortağı toprakGünler düğün hazırlıklarıyla geçiyordu bugünde düğün alışverişine çıkacaklardı. Hesna hanım , Esma hanım , Naze, Ezo ve Berat hep beraber alışverişe çıktılar. İlk durakları gelinlikçi oldu.
Hesna hanım ve Esma hanım Naze'den daha hevesle bakıyorlardı gelinliklere Ezo da bir kaç model göstermişti. Naze hepsine güzel diyip geçiştiriyordu onun hayalindeki çok daha başkaydı hem gelinliği hem damadı şimdi nasıl içinden gelerek giyerdi bu gelinliği her genç kızın hayalidir sevdiği adamla evlenmek onun için gelinlik giymek Naze için ikisi de hayali gibi olmamıştı.
"Naze'm buradakileri beğenmediysen başka yerlere bakalım yada nasıl istiyorsan öyle diktirelim"
"Yok beğendim aslında bir kaç model arasında kaldım"
Berat Naze'nin gösterdiği gelinliklerden birtanesini çok beğendi denemesini isteyip üzerinde görmek istedi.
"Bu çok güzelmiş denede üzerinde görelim"
Berat'ın denemesini söylediği gelinlik hepsinin onayından geçti onlarda Naze'ye denemesi için ısrar etti Naze ısrarlara daha fazla dayanamadı denemeye karar verdi. Çalışan kadının yardımıyla gelinliği giyip kabinden dışarı çıktı.
Berat kabinden çıkan kıza hayranlıkla baktı böylesine güzel bir kız yakında karısı olacaktı. Ozaman ona doya doya bakacaktı.
Naze'yi gören hanımlarda hayranlıkla baktılar bu kız çok farklıydı eşsiz bir güzelliği vardı gelinlik onu daha da güzelleştirmişti.
Berat Naze'nin yanına gidip belinden kavradı. Naze Berat'ın dokunmasıyla ürktü ne yapacağını bilemedi.
"Karım olduğun günü sabırsızlıkla bekliyorum delalım"
Naze tepki veremeden kabine döndü üzerindeki gelinliği çıkardı. Hepsi onayladıkları için gelinliği alıp çıktılar.
Kıyafet , iç çamaşırı bakmaya başka mağazaya girdiler. Hesna hanım ve Esma hanım gecelik iç çamaşırı bakmaya başladılar beğendiklerini Naze'ye gösteriyorlardı hemde Berat'ın yanında. Naze çok utanmıştı bunlara bakmak istemiyordu yengesine gidelim buradan diye söylendi. Hesna hanım çekindiğini anladı Berat'ı mağazanın dışına gönderdi.
"Anne kızı utandırdınız al al oldu şuna bak" Ezo hem sırıtıyor hemde annesine sitem ediyordu.
"Utanma kızım aklımızdan gitmiş biran Berat'ın olduğu hem yakında karı koca olacaksınız zaten"
Ezo Naze'nin yanına gelip gülerek konuştu.
"Berat abi içine düşecek neredeyse"
"Ya Ezo deme şöyle şeyler"
"Neyi görüyorsam onu diyorum güzellik zor dayanıyor belli"
"Ezo lütfen bak utanıyorum zaten yengemlerin gösterdiklerini görmemiştir demi"
"Görse ne olur zaten üzerinde görecek" Ezo'nun dediğiyle Naze'nin gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Sapık kız seni sen nerden öğreniyorsun böyle şeyleri"
"Ne var kızım yalan mı adam seni süs olarak almıyor heralde" Naze Ezo'ya hak verdi evliliğin başlıca kuralıydı bu alışmaya çalışacaktı.
Alışveriş bittikten sonra konağa dönüş yaptılar.
Naze ve Ezo alınan eşyaları yukarı Naze'nin odasına çıkardılar. Yorgun oldukları için Ezo da odasına çekildi günün yorgunluğunu uyuyarak attılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...