Bölüm şarkısı
Bir gün bile görmesem içime hasret dolar
Dünyaları verseler gönül seni arzular
Alev alev içimde kalbimde atıyorsun
Sen her zaman gönlümün köşkünde yatıyorsun
Farkında mısın bilmem burnumda tütüyorsunNaze hamilelikte son ayın içerisine girmişti. O gün ki olanlardan sonra çiftliğe gitmemişti Berat'a söylemeye de çekinmişti Rezan'la da pek denk gelmemişlerdi. Berat o günün üzerinde durmamış yine eskisi gibi olmuşlardı. Naze bugün de hastane çantasını hazırlamaya başlamıştı yardımına da Ezo gelmişti.
"Yaa Naze ne tatlı bunlar gelse de sevsek prensesimizi"
"Az kaldı teyzesi son günlerimdeyim her an gelebilir"
"Demek Ahsen olacak prensesimizin adı"
"Evet Ahsen koyacağız" Naze Rezan'ın Ahsen ismini istemesini unutmamıştı. Berat'a isimini ne koyacaklarını sorduğunda Berat'ta Naze'ye bırakmıştı oda Rezan'ın dediği ismi seçmişti Ahsen.
"Kim seçti bu güzel ismi bakalım Berat abi mi?"
"Hayır Rezan söyledi"
"Nee Naze bana hala abimi sevdiğini söyleme sakın yapma"
Naze Ezo'nun sorusuyla üzüldü Berat'a haksızlık ediyordu da kalbinden bir türlü atamamıştı sevdasını
"Sus Ezo biri duyacak kolay olmuyor ha diyince unutulmuyor"
Ezo çok üzüldü kuzenine başkasına aitti kocası başkasıydı hatta ondan çocuğu olacaktı ama hala kalbi Rezan diyordu.
"Ah Naze neden yaptınız bunu kendinize"
"Bizi boşver şimdi siz naptınız asıl Bayram bir iş bulabildi mi ne zamana kadar böyle gizli saklı görüşeceksiniz"
"Hiç sorma Naze ya bir girip geri çıkıyor yine tarlaya gidecek heralde de artık anneme söyleyeyim diyorum sen anne olacaksın ben evde kaldım ya"
Naze gülümseyerek baktı kuzenine çok seviyordu Bayram'ı biliyordu.
"Ay Ezo daha kaç yaşındasın sanki elini sallasan ellisi de öyle demeyeceğim tabi seviyorsan sevdanın peşinden git yengem inşallah ikna olur"
"Ağzın bal yesin Naze ya çok seviyorum"
İki kuzen çantayı hazırladıktan sonra akşam yemeği için aşağı avluya indiler. Kapıdan içeri giren Berat karısını görünce gülümsedi. Naze de yanına gidip kocasını karşıladı. Hep beraber akşam yemeği için masaya oturdular.
Sohbet eşliğinde yemeklerini yerken Kadir ağanın telefonun çaldı arayan yeğeni Viyan'dı açıp konuşmaya başladı."Hayırdır baba birşey yok ya"
"Amcan kalp krizi geçirmiş oğlum durumu ciddiymiş gelip görseniz iyi olur dedi Viyan"
"Amanın bey birşey olurda vicdan azabı çekersin git gör abini"
"Annem doğru söyler baba beraber gider geliriz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...