24.BÖLÜM

1K 56 9
                                    

Bölüm şarkısı

Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni

Bu sözlerim sitem değil
Ama yazık değil mi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana

Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Yine acılar yine korkular
Yine aşk

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

💔

Berat'ın çekip gitmesiyle Rezan yine de arkadaşını yalnız bırakmamak için arkasından gitmişti ne olursa olsun ömürlük arkadaştı onlar bunu da hallederlerdi.

Kadir ağa ne olduğunu anlamamış bir şekilde Osman ağaya baktı ki Osman ağanın da ondan kalır yanı yoktu.

"Neler oluyor Osman"

"Ben de bilmiyorum ama öğreneceğim koca koca insanlar ne yapıyor bunlar"

Esma hanımda kucağında torunuyla hayal kırıklığına uğramış bir şekilde yerde oturarak ağlayan gelinine bakıyordu Naze'yi çok seviyordu ondan böyle birşeyi hiç beklememişti. Korktuğu başına gelmişti daha gecen bahsetmişti oğlunun hem arkadaşıyla hemde karısıyla arası bozulmuştu.

Hesna hanım olayları bilen tek kişiydi bu zamana kadar oda saklamıştı şimdi herkesin öğrenmesi hiç iyi olmamıştı herkes farklı şeyler düşünmeye başlamıştı Naze'nin ağlaması yüreğini dağladı onun suçu bile yoktu o istedi diye evlenmişti şimdide kocasını seviyordu akılsız oğlu onun mutluluğunu bozmuştu.

"Hepsi benim oğlumun salaklığı Naze'nin bir suçu yok"

Hepsi birden Hesna hanıma döndüler olanları biliyordu Esma hanım şaşkınca ahiretliğine baktı.

"Sen bu olanları biliyor muydun Hesna"

Hesna hanım bıkkınlıkla cevap verdi herşey açığa çıkmıştı oda bildiklerini söyleyecekti.

"Naze evlendikten sonra öğrendim öncesinde bilmiyordum bilseydim Naze'yi kendi gelinim yapardım Naze'den birşey duymadım ben Rezan'dan öğrendim onun yanlış bir hareketi olmadı Berat'a sadık kaldı ki zaten artık kocasını seviyor"

Osman ağa konağında neler döndüğünü daha yeni anlamıştı oğluyla yeğenini kardeş gibi büyüdüler sanarken meğer onlar birbirlerine sevdalıymıştı.

"Önceden olmuş bitmiş birşey Naze Berat'la evli ve kızı var şimdi Rezan'da evli böyle şeylerin dile gelmesi bile yanlış Rezan bir daha böyle birşeyi dile getirmeyecek Berat'ta çekip gitmekle yanlış yaptı ne olursa olsun karısınıda yanında götürecekti."

"Naze bizim gelinimizdir Berat bir anlık öfkeyle çekip gitti hatasını anlar"

Kadir ağa Osman ağaya cevap verdikten sonra gelinine dönüp seslendi.

"Naze kalk kızım gidiyoruz"

Osman ağa yinede yeğenini ezdirmek istemedi onun arkasında amcası vardı gelin çıkarken söz vermişti.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin