29.BÖLÜM

908 54 9
                                    

Bölüm şarkısı

Ey güzel Allah'ım, sana sonsuz teşekkürler
Bana bir meleği, layık gördüğün için
Dünyayı verseler, umrumda olmaz benim
Yanımda sen varsın, kalbim nefesim her şeyim

Nazarlardan korusun bizi mevlam
Kurban olurum sana biricik sevdam
En güzel yarınlar bizim olsun, budur tek duam

💕





Naze hamileliğinin güzel ilerlemesinin ardından bebek alışverişine çıkmak için kocasıyla beraber alışverişe gittiler. Berat beğendiklerini alıp Naze'ye gösteriyordu.

"Kocam hepsi çok güzeller ama Ahsen de ki gibi abartmayalım"

"Niye ki Naze'm Ahsen'e ne yaptıysak aynısını Yiğit içinde yapacağız"

Naze kocasının illa alacak olmasından dolayı ses çıkarmayıp beğendiklerini seçti kendiside hastane çıkışı seti ve en çok kullanılacak olan eşyalardan seçti. Aklında Ezo'nun bebeğinede hediye almak vardı onun içinde kız bebek reyonuna geçip en önemlisi olan hastane çıkışı seti sonradan giyeceği üçlü takım ve tulumlardan seçip aldı bir kaçta gözüne çok tatlı gözüken elbiselerden seçip elindekileri kocasına gösterdi.

"Bunlarıda Ezo'nun bebeği için seçtim nasıllar"

Berat karısının hevesle aldıklarına baktı.

"Çok güzeller başka almak istediğin birşey varsa alalım"

Naze bebeğin ihtiyaçlarını karşılamak istiyordu ama Ezo'yu incitmekten korktuğu için daha fazlasını yapamadı.

"Diğer ihtiyaçlarını yengemler alırlar"

"Tamam madem gülüm ben ödeyip geleyim sen otur bekle"

Naze olumlu anlamda kafasını sallayıp oturup kocasını bekledi. Berat'ın gelmesiyle mağazadan çıkıp ilk Ezo'nun evine gittiler.

Ezo karşısında Naze ve Berat'ı görünce şaşırsada içeriye davet etti.

"Ezo bunlar bebiş için bak bakalım beğenecek misin?"

"Naze zahmet etmişsin teşekkür ederim"

Naze Ezo'nun elini tutup konuşmaya başladı.

"Ne zahmeti teyzesiyim ben şimdilik bunları aldım hayırlısıyla bir doğsun daha neler alırım minik kızımıza"

Ezo Naze'nin dediğiyle elindeki paketleri alıp hepsini tek tek açıp baktı kendisinin Ahsen'i öğrendiğinde aldıkları aklına geldi bu kıyafetlerde bebeğinin ilk kıyafetleriydi ayağa kalkıp kuzenine sarıldı.

"Hepsi çok güzeller çok teşekkür ederim"

"Ne demek canım benim güle güle giydir"

"Berat abi sana da çok teşekkür ederim"

"Dayısı olarak daha fazlasınıda yapmak isterim Ezo sen benim kardeşim gibisin birşeye ihtiyacın olursa söylemen yeter"

Ezo ikisininde bu kadar düşünceli olmasına mutlu oldu daha kimse düşünmemişti.

"Çok sağol Berat abi seni abimden ayırmam söylerim"

Naze ve Berat biraz daha Ezo'nun yanında kaldıktan sonra oradan ayrılıp konağa gittiler. Akşam yemeğine kadar odalarına çekildiler.

***

Ceylan adetinin bir kaç gün gecikmesinin ardından eczaneye gidip gebelik testi alıp vakit kaybetmeden konağa gelip odasına çıktı. Banyoya geçip testi yaptı heyecandan kalbi sanki yerinden çıkacaktı sadece tek çizginin çıktığını görünce heyecan yerine üzüntü kapladı eline alıp atacağı sırada ikinci çizgininde belirmesiyle üzüntüsünün yerine anında gülümsemesi geldi ve artık hamileydi akşam kocasına müjdeyi vermek için sabırsızlıkla bekledi.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin