33.BÖLÜM

880 51 8
                                    

Bölüm şarkısı

İnsanoğlunun kaderi
Yaşanmadan sezilmezmiş
Cevahir taşın kıymeti
Ehl olmazsa bilinmezmiş

Dertler girince araya
Bakmazmış göz de karaya
Gözle görünmez yaraya
Değme tabip kâr etmezmiş

Yürekte yare sızılar
Uğrunca ağlar bazılar
Alna yazılan yazılar
İstesen de silinmezmiş

Gönül der ki yazı kalır
Acı diner sızı kalır
Kimi derdin izi kalır
Dert yürekten sökülmezmiş

🥀




Berat karakola geldiklerinde ilk sorguya çekildi ne sorulursa hepsine dürüstçe cevap verdi.

"Ben öldürdüm hiçte pişman değilim o şerefsiz yaşamayı haketmiyordu"

"Berat Erdağ cinayeti işlediğinizi kabul ettiğiniz için bu gece nezarethane de kalacaksınız yarın mahkeme kararıyla cezaevine gönderileceksiniz"

Berat başına gelenden ötürü üzgün değildi tek üzüntüsü karısını ve kızını yalnız bırakmak oldu kim bilir kaç yıl yatacaktı onlarsız zaman nasıl geçerdi bilmiyordu. Komutanın yönlendirmesiyle nezarethaneye getirildi.

Galip Karaca yol boyu Naze'nin halini düşündü durdu o gün ki halini gördükten sonra aklından çıkmamıştı onu o hale kendileri sebebiyet vermişti vicdan azabı çekiyordu dediğini ikiletmeden karakola gelip Berat'ın suçsuz olduğuna dair ifade verip en kısa sürede çıkmasını istedi.

Naze Mardin'e geldiğinde kimseyi görmeden kızını da alıp odasına çıktı. Herkes onları merak etmişti ama konuşmaya hali yoktu Rezan durumu açıklardı. Ahsen'i de yanına yatırıp kızının kokusuyla uyumaya çalıştı kocası olmadığından gözüne gram uyku girmemişti sabahın erkeninden kalkıp avluda beklemeye başladı.

Sabah olduğunda Urfa karakolundan gelen telefonla Berat'ı serbest bıraktılar. Karakoldan çıktığında karşısında bekleyen Rezan'ı gördü.

"Rezan senin haberin varmıydı bugün mahkemeye çıkacaktım serbest bıraktılar"

"Vardı kardeşim boşver bunları çıktın ya seni bekliyorlar"

"O şerefsizler mi çıkarttı beni"

"Naze'nin sayesinde oldu"

Berat karısının adını duyunca anlamadı.

"Anlamadım Naze mi?"

"Evet gidince kendin öğrenirsin bekletme"

Berat kafasını onaylayıp arabaya bindi. Konağa geldiklerinde kapıdan içeri girince bir karısının ayakta beklediğini gördü.

Naze karşısında kocasını görünce koşar adım gidip sıkıca sarıldı.

"Çok şükür geldin"

Berat karısının yüzünü avuçlayıp alnından öptü.

"Geldim delalım"

Merdivenlerden inen annesine de sarılıp kızını kucağına alıp öptü.

"Bir gün bile zor gelir mi be"

Berat sitem edercesine konuştu. Naze sessizce kocasına bakarak cevap verdi.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin