Bölüm şarkısı
Gitti canımın cananı
Ay le canım vay le canım oy canım
Bıraktı beni yaralı
Ay le canım vay le canım oy canımDoktor gelse tabip gelse
Ay le canım vay le canım oy canım
Çare bulunmaz derdime
Ay le canım vay le canım oy canım🥀
Kadir ağa sabah çalan telefonla açtı gözlerini arayan ağabeyi Kazım'dı.
"Kadir Karaca'ların oğlu Hamit hapisten çıkmış şimdi nerede olduğu belli değil hedefi yine Berat olmasın dikkat edin kendinize"
Kadir ağa sabah sabah çalan telefonun hayra olmadığını zaten anlamıştı kaç yıldır aralarında kan davası süren Karaca'ların oğlunun yine başlarına bela olmasından korktu.
"Şerefsizler bir bitmediler kaç yıldır hala sürdürüyorlar müebbet yemedimiydi o nasıl çıktı?"
"Adalet mi var Kadir giren elini kolunu sallayarak geri çıkıyor bulmuşlardır bir yolunu kafaları ne hainliğe çalışıyor başka bir haber daha duyarsam ararım yine Allah'a emanet olun"
"Sağolasın ağabey sizde Allah'a emanet olun"
Kadir ağa telefonu kapattı bu haber hiç iyi olmamıştı kaç yıldır sesleri çıkmıyordu şimdi yine peydah olmuşlardı. Esma hanımda konuşmaları biraz duyduğundan korkmaya başladı kendilerinden daha çok oğlundan gelinininden torunlarından dolayı korkuyordu bunca yıl oğlununun kılına zarar gelmesin diye ne çok uğraşmışlardı.
"Kadir Berat'ı ara bugün geleceklerdi aman dikkat etsinler biz adam gönderip aldıralım"
"Benimde aklıma öyle yapmak geliyor hanım sen ara sor kaçta ineceklermiş ben yollayayım"
Esma hanım onaylayıp telefonundan oğlunu aradı.
"Oğlum bindiniz mi ne zaman inersiniz?"
"Yenice bineceğiz anne 2 saat sonra ineriz sesin telaşlı geliyor birşey yok ya"
Esma hanım oğluna söyleyipte orada telaşa vermek istemedi.
"Yok oğlum hayırlısıyla dikkatle gelin aman diyim"
"Geliriz annem merak etme kapatıyorum şimdi görüşürüz"
"Görüşürüz oğlum"
Esma hanım telefonu kapatınca iki saatin nasıl geçeceğini bilemedi haberi aldıklarından beri karı koca bir hal çare düşünmeye başladılar bu kan davası onları kaçıp evlenmeleri yüzünden olmuştu bu zamana kadar kaç sefer kan dökmeye yeltenmişlerdi de başarılı olamamışlardı yine aynı şekilde yeltenirler diye korkuyorlardı. 2 saatin sonunda Kadir ağa adamlarını havaalanına gönderdi.
Berat ve Naze uçaktan inince havaalanında onları adamlarınının karşıladığını görünce bir terslik olduğunu anladı. Naze korkup kocasının elini sıkı sıkı tuttu.
"Berat birşey oluyor"
"Korkma delalım bizim adamlarımız da birşey olduğu doğru hayırdır inşallah"
Rezan'da adamların geldiğini görünce Berat'ın yanına gidip sordu.
"Hayırdır Berat ne oluyor"
"Bilmiyorum gidince öğreneceğiz"
"Bana da haber ver"
Berat kafasını sallayıp karısıyla beraber arabaya binip konağa doğru gitti. Kadir ağa ve Esma hanım onları kapıda karşıladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...