27.BÖLÜM

996 54 11
                                    

Bölüm şarkısı

Bal damlıyor her kelimenden
Kimse alamaz seni benden
Öyle güzel ki yerin bende
Güller açar her güldüğünde

Nasıl da güzel gülüyorsun
Bence sen o'sun
Yüreğime dokunuyorsun
Her halinle çok güzelsin
Bir ömre bedelsin
Rica etsem bi daha güler misin?

❣️




Konağa geldiklerinde yukarı salona çıktılar gelenlerin sadece Osman ağa ve Hesna hanım olmalarından ötürü Naze'nin yüreği ferahlamıştı Rezan'ı görmek istemiyordu. Amcasının yanına gidip elini öptü ardından yengesinin yanına gidip onunda elinden öptü. Osman ağa yeğenini neşeli görünce yüreğinin sıkıntısı geçti kocasıyla arası düzelmişti o gün Berat'ın da üzerine gitmişti.

"Berat oğlum kusurumuza bakmayasın"

"Hepimiz gergindik Osman amca unutalım gitsin"

Osman ağa Berat'ın dediğiyle normal şeyler konuyu açtı oğluyla iyi olmasını isterdi ama bunu dillendirmedi herşey daha çok yeniydi.

Esma hanım bugün doktora giden gelinine hevesle sorusunu sordu.

"Ee kızım doktor ne dedi?"

Hesna hanım Esma hanımın sorusuyla Naze'ye döndü yoksa hasta mı olmuştu.

"Hayırdır kızım ne doktoru hasta mısın?"

"Çok şükür iyiler Hesna gözümüz aydın bir torun daha geliyor"

"Amanın maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah kızım Ezo'mla bir büyütürsünüz"

"İnşallah yengem çok sağolun"

Hesna hanım ne kadar sevinsede içi de buruktu oğluna kızgındı ama Naze'yle Berat mutluyken kendisinin mutsuz olmasını istemiyordu onunda bir çocuğu olsun ondan da torun sevelim diye düşünüyordu.

Akşam geç saat olunca Osman ağa ve Hesna hanım yine eskisi gibi tatlıya bağladıkları için güzelce konaktan ayrıldılar.

"Hanım Rezan'ın kulağını çek yasını bitirsin bize bir torun versin aşiretin ağzına düşeceğiz"

"Doğru dersin bey dedikodular alıp başını gidecek diye ödüm kopuyor"

"O yüzden torun şart"

Hesna hanım olumlu anlamda kafasını salladı. Konaklarına geldiklerinde içeriye girdiler terasta oturmuş oğlunu görünce yanına gidip oturdu.

Rezan annesinin yanına geldiğini görünce elindeki sigarasını söndürüp attı. Annesinin ağzına bakıyordu Naze'yi merak ediyordu ama sormaya da cesaret edemiyordu.

Hesna hanım oğlunun halini bildiğinden yinede kıyamadı kocası kesin bir dille uyarmıştı sessizce konuşmaya başladı.

"Naze iyi Berat'la araları düzelmiş hatta bir bebekleri daha olacakmış"

Rezan tekrar bebekleri olacağını duyunca içinde fırtınalar koptu da belli etmedi anasına öylece bomboş baktı.

"Rezan oğlum bak benim senden başka oğlum yok bu sana son uyarımdır ben senin ananım şu kadarcık ana hakkım varsa Naze'yi unut kendi ailene dön seni böyle gördükçe en çok ben üzülüyorum oğlum baban torun ister tek baban değil herkes senden çocuk bekler bizi daha fazla bekletme karını sev hayatına bak"

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin