Bölüm şarkısı
İyikim benim, delinim senin
Bak yine her yanım dopdolu sen
Konuşsam dilimde, sussam kalbimdesin
Her şeyden çoksun benim içinCennete gelmiş gibiyim sanki senle
Kalbimi kapatmıştım
Ruhumu donatmıştım
YalnızlıklaNaze gece geç saat olmasına rağmen gözüne uyku girmemişti konak sessizdi herkes odalarına çekilmişti kızınıda uyutmuştu da kendisi uyuyamamıştı kocasının gelmesini bekliyordu camdan avluya bakarken kapı açılıp içeriye Berat ve içkiden dağılmış olan Rezan girdi.
Naze görünce içi acıdı dışarı çıkıp çıkmamakta kararsız kaldı ama çıkmadı kendine söz vermişti Rezan konusu bitmişti tekrardan başlama diye söz konusu dahi olmayacaktı.
Berat Rezan'ı odasına götürüp yatağını yatırdı zaten sarhoş olan arkadaşı yatağa yatar yatmaz sızmıştı. Odasından çıkıp Naze'yle odalarına girdi Naze'nin odasında ilk defa kalacaktı. Odaya girdiğinde karısı endişeyle onu bekliyordu karısının belinden tutup yanağına uzun soluklu öpücüğünü kondurdu ardından uyuyan kızının yanağını hafifçe öptü.
"Neden uyumadın delalım bu saate kadar bizi mi bekledin?"
"Evet gözüme uyku girmedi bir yandan Ezo bir yandan Rezan abi bir gece de nasıl oldu bunlar kafamın içinde dönüp duruyor"
Berat karısının elinden tutup yatağa oturttu.
"Birinin hayatı kurtulurken diğerinin hayatı mahvoldu işte gerçi Rezan için iyi olabilir aslında normalde evlenmeyeceğim diye tutturuyor zorunlulukla en azından yuva kuracak kim bilir belki mutlu bile olur"
Naze Berat'ın dediklerini düşündü gün gelir Rezan da kendisini unuturmuydu karısını severmiydi onlarında çocukları olurmuydu düşünceleri kalbini acıttı ama olmasını da istedi olsun ki unutmaları daha kolay olsun istedi başkasıyla olacaktı oda unutmak ikisi içinde en hayırlısıydı.
"Mutlu olmasını isterim Ceylan nasıl biri biliyormusun sen?"
"Yok bilmiyorum güzelim ama ne senin kadar güzel nede senin kadar iyi kalpli biridir"
Naze gülümseyerek kocasına baktı her fırsatta iltifat etmesi hoşuna gidiyordu.
"Sana öyle geliyordur"
"Ah tek bana öyle gelsen keşke Naze'm herkesin dilindesin buda beni kıskançlığa itiyor"
Naze kocasının yanaklarına elleriyle okşadı.
"Kıskanmana hiç gerek yok beni başkası ilgilendirmez ben senin karınım"
"Bak işte birde bu huyun yok mu küçükkende böyleydin kimseye yüz vermezdin sen benide hiç görmedin değil mi?"
"Beni sevdiğini görmedim bilmiyordum sen söyleyince farkettim"
"Ta küçüklüğümüzde şu deniz mavisi gözlerinle bakış attığından beri severim seni , sen ne zaman seveceksin beni Naze"
Naze kocasının sorusu karşısında şaşırdı ne diyeceğini bilemedi seviyorum kelimesi çıkmadı dudaklarından yanından kalkıp yatağa geçip yattı. Kocasına karşı hisleri değişmişti zorunluluktan değil isteyerek dokunuyordu göz göze gelmek oturup sohbet etmek hoşuna gidiyordu Berat'ın sevgisi Naze'ye iyi geliyordu.
"Kaç bakalım Naze hanım kaç bunca zaman bekledim daha da beklerim"
Naze sesini çıkarmadan yumdu gözlerini Berat'ta karısının yanına yatıp uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...