Bölüm şarkısı
Telli turnam selam götür
Sevdiğimin diyarına
Üzülmesin ağlamasın
Belki gelirim yarına cananımaHasret kimseye kalmasın
Sevdalılar ayrılmasın
Ben yandım eller yanmasın
Sevdanın âşkın nâr'ına cananıma❤️
Gece yarısı İstanbul'a indiklerinde
arkadaşı Selim onları bekliyordu sabaha yakın Japonya uçağına bineceklerdi. Selim Berat'a tokalaşıp sarıldı."Berat'ım hoşgeldin kardeşim"
"Hoşbuldum kardeşim görüşmeyeli ne var ne yok"
"Aynı kardeşim bildiğiniz gibi sap takılıyorum hala sizin gibi yuva kuramadım"
Selim gülerek takılmıştı arkadaşlarına Rezan'a gidip omzuna vurup ardından tokalaşıp sarıldı.
"Oo damat bey bu acele neydi oğlum gelemedim düğüne"
Rezan arkadaşının dalga geçmesiyle anında yüzü değişti.
"Selim tersime tersime konuşma kardeşim biliyorsun olayları işte"
"Tamam reis birşey demedik daha konuşuruz nasılsa günümüz çok"
"Öyle bakalım gidelim de ne olacaksa olsun"
Bir kaç saat havaalanında bekledikten sonra uçağa bindiler böylelikle Japonya yolculuğu başlamış oldu.
***
10 gün sonraNaze her güne kocasının gelme umuduydu gözlerini açıyordu günde 3 4 kez görüntülü konuşsalarda yetmiyordu yanında istiyordu ne zaman geleceklerini sorduğunda Berat belirli bir tarih söylemiyordu bu belirsizlikte Naze'nin canını sıkıyordu özlemişti kocasını yatağın sol tarafı boştu alışamamıştı onsuz yatmaya zor geliyordu kızıda huysuzlanıyordu oda babasını özlemişti sesini duyunca susuyordu. Gittikleri günden beri anca kayınvalidesiyle yengesigile gitmişlerdi başka hiç dışarı çıkmamıştı arada da yengesi geliniyle beraber oturmaya geliyordu aklına Ezo düştü en son yengesigile gittiğinde görmüştü bayadır oturup konuşmuyordu kuzenini çok özlemişti nasıl bir hayatı vardı nerede yaşıyordu bilmiyordu gidip evinde görmek istedi öncelikle kayınvalidesinin yanına gidip izin istedi.
"Anne iznin olursa ben bugün Ezo'nun evine gideyim diyorum"
Kayınvalidesi Naze'nin bu kadar saygılı davranmasını herzaman takdir ediyordu kocası olduğu zaman ona sorardı olmayınca gidip kayınvalidesinden izin isterdi.
"Git tabi ki kızım bayadır oturmuyorsunuz özlemişsindir kuzenini Hüseyin abin götürüp getirsin seni"
"Olur anne ben çıkayım hazırlanayım ozaman akşam olmadan dönerim zaten"
"Tamam yavrum nasıl istersen"
Naze kayınvalidesinin izniyle odasına çıkıp hazırlanmaya başladı aklına Ceylan geldi çağırsam oda gelir mi diye düşündü nasılsa babasının eviydi yengem izin verir diye düşündü telefonunu çıkarıp Ceylan'ı aradı.
"Ceylan nasılsın"
"Sağol Naze iyiyim sen nasılsın"
"Bende iyiyim sağol ben Ezo'nun yanına gideceğimde sende gel beraber gidelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...