Bölüm şarkısı
Beni eller gibi görme
Sen benimsin ben seninim
Gel seni benden ayırma
Sen benimsin ben seninimSenin kalbin benim kalbim
Sana malumdur her halım
Kaçma benden nazlı gülüm
Sen benimsin ben seninimMinik Ahsen büyümeye başlamış 2 aylık olmuştu bazen uyuyup bazen uyumuyordu küçük bebeğin sesi çok fazlaydı ağladığı zaman konağı inletiyordu Esma hanım torunun sesini duyunca yanına gidiyor kucağına alıp sakinleştirmeye çalışıyordu bu sayede Naze'de biraz rahatlıyordu. Geceleri Berat'la beraber nöbetleşe kalkıyorlardı.
Berat bu aralar işe uykusuz gidiyordu. Rezan onun bu halini görünce merak edip sordu.
"Kardeşim bu ne hal kaç günlerdir uyukluyorsun şirkette"
"Hiç sorma bizim ufaklık çok fena geceleri hiç uyutmuyor bir ben bir Naze durmadan kalkıyoruz helak olduk ikimizde"
Rezan arkadaşını sözlerine güldü demek küçük kız sesini çıkarmaya başlamıştı artık.
"Öyle demek büyüdü mü bayadır görmüyorum"
"Büyüyor amcası konuşmayı çok seviyor durmadan laf atsınlar benimle konuşsunlar istiyor" Rezan amcası kelimesine takıldı amcasıydı değil mi? Merak etmişti Ahsen'i kucağına aldığı günden beri benimsemişti aslında özlemişti de mis kokusunu.
"Akşam sevmeye geleyim küçük prensesi"
"Olur tabi gel ben Naze'yi arayayım hazırlık yapsınlar"
"Yok kardeşim ne hazırlığı Ahsen'i görsem yeter"
"Olur mu öyle şey beraber yer içeriz işte"
Berat Naze'yi arayıp akşama yemeğe Rezan'ın da geleceğini söyledi. Naze Rezan'ın adını duymasıyla telaş yaptı küçük kızı zaten durmuyordu birde hazırlıklara başlayacaktı Ahsen'i babannesine emanet edip mutfağa yemeklere yardıma gitti.
Akşam olduğunda Berat ve Rezan şirketten çıktılar. Rezan biraz işinin olduğunu arkadan geleceğini söyleyip Berat'ın yanından ayrıldı. Aklına gelenle kuyumcuya gitti küçük kıza adını yazdığı künye aldı ardından raflarda gözüne takılan kolyeye baktı anne kız melek kolyesini görünce aklına Naze geldi yakışacağını düşünüp ona da kolyeyi alıp hediye paketi yaptırdı. Kuyumcudan çıktıktan sonra bebek mağazasına girdi gözüne çarpan beyaz renkte renkli çiçeklerle süslü elbiseyi aldı ona uygunda küçük ev ayakkabısı ve bandana alıp mağazadan çıktı.
Naze kucağında kızıyla Berat'ların gelmesini bekliyordu. Kapının açıldığını görünce gülümseyerek karşılamaya gitti.
"Hoşgeldin Berat, Rezan abi yok mu?"
"Gelir şimdi işi varmış arkadan gelirim dedi"
Naze "anladım" edasıyla kafasını salladı. Berat kızını kucağına alıp sevmeye başladı.
Biraz bekledikten sonra Rezan konağın kapısından girdi. Hep beraber Rezan'ı karşılamaya gittiler. Rezan'ın gözü ilk sevdiği Naze'sini gördü ardından kucağında duran küçük kızı Ahsen'e baktı.
Naze Rezan'ı güler yüzüyle karşıladı.
"Hoşgeldin Rezan abi"
"Hoşbuldum Naze nasılsın gerçi minik kızımız sizi yoruyormuşta"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...