32.BÖLÜM

847 53 3
                                    

Bölüm şarkısı

Karanlık bir gece yol görünmüyor
Yürüyorum dikenlerin üstünde

Kara çalı bana aman vermiyor
Yürüyorum dikenlerin üstünde yaralıyam

Güneş erken doğup şafak sökmüyor
Gökteki bulutu söküp atmıyor

Ay karardı bize ışık tutmuyor
Yürüyorum dikenlerin üstünde yaralıyam

🥀



Berat sabah Rezan'ın aramasıyla Hamit'i bulduğunu söylemesiyle konaktan bir hışımla çıktı. Depoya nasıl geldiğini bilemedi içeriye girdiğinde Rezan'ın Hamit'in yüzüne yumruklarını indirdiğini gördü.

"Rezan bana bırak"

Rezan arkadaşının dediğiyle son yumruğunu da Hamit'in suratına indirip kenara çekildi.

Berat içindeki öfkeyle tekmesini attığı gibi Hamit'i yere serdi durmayıp tekmelerini karnına atarak etkisiz hale geleseye kadar tekmeledi.

"Şerefsiz piç kurusu karımdan oğlumdan ne istedin lan sen?"

Hamit sustukça üzerine çöküp yumruklarını indirmeye başladı ağzından burnundan kan geleseye kadar vurdu.

"Seni gebertecektim ama canınızın daha çok yanmasını istedim isteğimde oldu"

Berat Hamit'in dediklerini duyar duymaz belinden silahını çıkarıp gözünü kırpmadan alnının ortasından vurdu.

"Senin gibi piçin nefes alması bana hakarettir"

Ardından adamlarına döndü.

"Alın şu kansızı Karaca'ların önüne atın"

Emrini verdikten sonra depodan çıkıp derin bir nefes aldı yüreğinde ki sızlama geçmişmiydi asla giden can geri gelmiyordu.

Galip Karaca kan davasının daha fazla uzamaması için babası ve kardeşini ikna etmiş Hamit'i yurtdışına göndermişti yani kendisi öyle sanıyordu Kazım Erdağ'a da kan davasının bittiğine dair haber yollamıştı o günden sonra Erdağ'lar Hamit'in gittiğini sanıp rahatlamışlardı ki ta ki o kara güne kadar Naze Erdağ'ın vurulduğu haberi Karaca'ların konağına gelmişti Kazım Erdağ gelinlerinin vurulmasından sonra Karaca konağını basmış hesap sormuştu Galip Karaca bu olayın onlarla alakası olmadığını söylesede yaşlı adam onlara inanmamıştı. Galip Karaca şüpheye düşerek konuyu araştırdı ve Hamit'in hiç yurtdışına gitmediğini öğrenip Naze Erdağı da vuranın kardeşi olduğunu duyunca kan beynine sıçradı nasıl olurda kardeşi konuyla alakası olmayan hamile bir kadını vururdu üstelik doğmamış bebeğide anasından ayırmıştı. Heryere haber salıp Hamit'i bulmalarını emretti cezasını kendisi kesecekti.

Konak halkının bağrışma seslerini duyup odasından çıkıp avluya indiğinde yerde kanlar içinde başından vurulmuş kardeşini gördü cezasını onların kestiğini anladı kardeşi için hiç üzülmedi ölümü çoktan haketmişti.

"Kardeşinin intikamını almak senin hakkındır" babasının dediğiyle anlamaz bir şekilde babasına döndü.

"Neyin intikamından bahsediyorsun sen baba Hamit sözünde durmayıp hamile bir kadını vurup bebeğini aldı elinden ölümü çoktan haketmiştir yemin olsun ben bulsaydım ben vuracaktım onu"

Babası oğlunun dediğiyle sinirlenip bastonunu yere vurdu.

"Sen ne dersin Galip onlar bizim düşmanımızdır Hamit doğru olanı yapmıştır sıra sende"

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin