Bölüm şarkısı
Sen susunca karışır içim
Tükenir aşkım sensiz gül
Sen açınca çözülür içim
Yaşarım aşkı senle gülBahar dallarına ayaz vurunca
Boynun bükülüp yas olunca
Sen bir güldün, ben bir gonca
Nasıl büyürüm sensiz olunca?Sen olmasan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen olmasan ben solarım
Gül beyaz gül açarım🤍
Kadir ağa çekip giden oğlunun ardından salonda ki ağalara bakarak konuşmaya başladı.
"Hazar ağa , İbrahim ağa ve siz Karacalar oğlum Berat'ın dediğini duydunuz bundan sonra ne kan davası ne kan bağı nede kuma lafını duymayacağız bundan sonra konu kapanmıştır"
Ardından Zakir Karaca ya yaklaşıp işaret parmağını kaldırarak devam etti.
"Eğer ki sen en ufak bir hamle dahi yapmaya kalkarsan ölümün benim elimden olur haberin olsun tek seni gebertmeklede kalmam bilmiş ol bizden uzak duracaksınız"
Zakir Karaca bu lafları yiyecek adam değildi hem kızına göz dikmişlerdi hemde öldürmekle tehdit ediyordu sinirinden tek laf dahi etmeden belindeki silahına sarıldı çıkaracağı sırada oğlu Galip babasının elini tutup durdurdu.
Galip ağa babasının durmayacağını bildiğinden tekrardan aşiret ağalarına dönüp son sözün söylenmesini istedi."Hazar ağa ve İbrahim ağa sizlere hürmetimizi bilirsiniz buraya barış için çağırdınız bizleri ama barış için kuma olmasını istersiniz bunu ne ben kabul ederim nede Berat kabul eder bundan sonra daha fazla kan dökülmesininde manası yoktur sizlerin önünde babamdan söz alarak bu kan davasını bitirmeye yemin ediyorum"
Kazım ağa Galip Karaca'nın bu denli kendinden emin konuşmasıyla takdir etti Zakir Karaca gibi bir heriften böyle düzgün karakterli bir çocuk nasıl olmuş diye düşünmeye başladı.
Araya girip oda yemin verdi.
"Galip Karaca'nın hakkı vardır bu barış kuma olmadan olmalı bizde kan davasını bitirmeye yemin ediyoruz"
Hazar ağa ve İbrahim ağa da iki aileninde kan davasını bitirme yönünde kararlı olduklarını görünce kuma olayını da uzatmadan barışın sağlanmasına karar kıldılar.
"Eğer ki sizler söz verip yemin ettiyseniz bundan geri dönüşü yoktur sözünden geri dönmenin cezası ölümdür bundan sonra Erdağ ve Karacalar arasında kan davası değil barış olmuştur."
Kadir ağa ve Kazım ağa son sözleri duyduktan sonra daha fazla salonda durmayarak çıktılar. Aşağıda onları ayakta bekleyen Esma hanım telaşla kocasına baktı.
"Hadi Esma gidiyoruz"
Esma hanım kocasının kesin tavrından sonra ses etmeyerek usulca yanında yürümeye başladı.
Dildar hanım ve Helin de salondan çıkan erkeklere baktılar Helin Berat'ın Naze'yi elinden tutup götürmesinden sonra bütün umutları tükenmişti kendince hala eksik kadını nasıl sevebilir diye düşünüyordu yinede hüküm verilseydi eninde sonunda onun karısı olurdum diye düşünüyordu bir umut babası ve abisinin gözlerine baktı ağzından çıkacak söze bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...