Bölüm şarkısı: Felek ne derdin var ise
Ben varım ya sal başıma
Bıkmışım senin dünyandan
Zaten gelir dar başıma
(Yazın yağar kar başıma) (Rezan için)Berat ve Naze'nin evlenmesinin üzerinden 1 ay geçmişti. Esma hanım ve Naze gündüzleri ara sıra Hesna hanımlara oturmaya gidiyorlardı bazende Ezo'yla Hesna hanım onlara geliyordu birbirlerinden ayrılmamışlardı. Ezo'yla her gün konuşuyorlardı. Ezo bazen Bayram'la buluşabilmek için Naze'lere gideceğim diyip evden çıkıyordu Bayram'la görüşüp ordan Naze'nin yanına gidiyordu. Naze her seferinde kuzenini uyarıyordu biri görürse felaketi olurdu Rezan asla affetmezdi. Rezan'la o günden sonra denk gelmemişlerdi ne kadar ona karşı soğuk davranmak istesede kalbinden çıkarmak kolay değildi aklı hala ondaydı.
Rezan'ın da Naze'den kalır yanı yoktu Berat'a her gün Naze'yi soruyordu Berat'ta iyi olduğunu söylüyordu kardeşi gibi sevdiğini sandığı için akşam yemeğe Rezan'ı getirecekti görsün istiyordu.
"Akşam yemeğe bize gidelim sende Naze'yi görmüş olursun"
Rezan Berat'ın arkasından iş çeviriyormuş gibi hissediyordu ama kalbine engel olamıyordu Naze'yi çok özlemişti görmek istiyordu.
"Olur gelirim kaç zamandır görmüyorum"
Akşam olduğunda Berat Rezan'la beraber şirketten çıkıp konağa gittiler.
Naze saate baktığında Berat'ın gelmesine az kalmıştı yerinden kalkarken başı dönmeye başladı geçer ümidiyle aşağı avluya Berat'ı karşılamaya indi.Kapı açıldığında içeriye Berat'la arkasından Rezan girdi. Rezan'ı görmeyi umut etmiyordu ki vücudunu birden heyecan bastı başınında dönmesiyle gözleri kararıp yere yığıldı.
Berat ve Rezan Naze'nin bayıldığını görünce hemen başına gittiler."Naze'm aç gözünü noldu sana" Berat ve Rezan telaşla Naze'yi uyandırmaya çalıştılar sesleri duyan Esma hanım bir koşu aşağı indi oda kızın halini görünce korktu Rezan hemen arabayı çalıştırdı.
Hastaneye götürdüler ne olmuştu acaba güzel gözlüsüne hastamı olmuştu baygın halde görünce çok korktu.
Hastaneye geldiklerinde Naze'yi müdahale odasına aldılar bazı testler yapıp uyanmasını beklediler Berat Rezan ve Esma hanım korku ve sıkıntıyla beklediler."Naze hanım uyandı içeri geçip doktoru bekleyebilirsiniz." Hemşirenin söyledikleriyle Naze'nin yanına girdiler.
Naze ne olduğunu anlamamıştı hepsi korkulu gözlerle ona bakıyorlardı."Kızım hastamıydın neyin vardı noldu sana"
"İyiyidim aslında anne başım dönmüştü sonrasını hatırlamıyorum"
Berat karısının saçlarını okşayarak konuştu.
"Çok korkuttun beni delalım"
Bir tek Rezan dokunupta konuşamadı.
"Korkuttun bizi Naze'm birşeyemi üzüldün yoksa" Rezan üzgünce bakarak sordu Naze'sine Naze'm demişti. Bir tek Naze farketti onun ne hisle Naze'm dediğini kafasını olumsuz anlamda salladı.
Biraz zaman sonra doktor elinde ki sonuçlarla içeri girdi.
"Tebrik ederim Naze hanım hamilesiniz"
Naze duyduğu şeyle şaşırdı bu kadar çabuk anne olacağı aklına gelmedi sevindi mi sevinemedi mi bilemedi.
Berat sevinerek Naze'nin alnından öptü. Esma hanım da çok sevinmişti yerinde duramadı Kadir ağayı aradı.Rezan bakakaldı Naze'ye anne olacaktı sevdiğinin bebeği olacaktı yaktı yüreğini tepki veremedi boğazındaki yumruyu yutkundu yüzüne gülümseme takınıp Berat'a sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...