Bölüm şarkısı
Sen sevdanın özü
Sen düşlerin gözü
Sen yarının sözü
Ah canım benim sol yanım benim❤️
Naze gözlerini buruk bir sabaha açtı kocası bu akşam yurtdışına gidecekti onsuz okadar zaman nasıl duracağını düşünüyordu çok alışmıştı Berat'a işe gidince bile özlüyordu kocasını, bu zamana kadar sadece bir sefer ayrı kalmışlardı uzun süreli ilk defa ayrı kalacaklardı sabaha kadar gözüne uyku girmemiş kocasını izlemişti. Sıkıntıyla nefes verip yataktan kalktı. Berat karısının kalktığını görünce kendide yatakta doğruldu.
"Gülüm niye erkenden kalktın"
Naze kocasının sesiyle durdu dönüp kocasına baktı.
"Uyuyamadım ki sen niye kalktın biraz daha yat ben eşyalarını hazırlayayım"
Berat yataktan kalkıp karısının yanına gidip belinden sarıldı.
"Birazdan hazırlarsın eşyaları beraber yatalım hasret kalacağım zaten sana"
Berat'ın da karısından kalır yanı yoktu oda Naze'siz gideceği için üzgündü kızını karısını çok özleyecekti karısının gülen yüzünü hergün arayacaktı.
Naze kocasının boynuna kollarını dolayıp erkeksi kokusunu içine çekti boynuna dudaklarını yaklaştırıp hafif öpücük kondurdu.
Karısının öpmesiyle Berat'ın içi gıdıklandı dokunması öpmesi öyle hoşuna gidiyordu.
"Ah Naze'm sensiz nasıl dururum ben"
Karısının mis kokulu saçlarını okşayıp öptü.
"Bende çok özleyeceğim elinden geldiğince çabuk gel"
"İş biter bitmez hemen döneceğim söz veriyorum" elleriyle karısının yüzünü avuçlayıp bal dudaklarından öpmeye başladı kızının uyanmasıyla kendini zoraki çekti.
"Ahsen'im hepte zamanını buluyorsun"
Naze gülümseyip kızını beşikten aldı.
"Belki oda babasının gideceğini anlamıştır"
Berat karısının kucağından kızını alıp yanaklarından öpüp sevmeye başladı cimcime kızınıda çok özleyecekti. Küçük kız babasının sesine karşılık hoplayıp zıplamaya başladı gülerek babasına bakıyordu yeni konuşmaya başladığı için sesler çıkartıyordu.
"Ba-ba"
"Babam benim canım kızım Naze duydun demi sende baba dedi"
"Duydum tabi babası seni görünce beni görmüyor zaten Ahsen hanım"
"Ee ben onun ilk aşkıyım olcak okadar"
"Aşk olsun ben neyim acaba" Naze dudağını büzüp yanlarından kalkarken kocası elini tutup yatağa geri oturttu.
"Sen benim başımın tacısın kızımında melek annesisin"
Aşkla bakan kocasına karşılık minnetle baktı.
"Hadi hazırlanında kahvaltıyı dışarıda yapalım"
"Annemlere ayıp olmasın"
"Neden ayıp olsun küçük ailemle vakit geçirmek istiyorum akşama gideceğim zaten"
"Olur ozaman ben hemen Ahsen'i hazırlayıp sonra kendim hazırlanayım"
Naze dolaptan kızına çiçekli elbise seçip üzerini giydirdi saçlarını tarayacağı sırada kocası elinden alıp kızının saçlarını hafiften taramaya başladı kendide kızının elbisesine uygun çiçekli elbise giydi saçlarını da tarayıp açık bıraktı makyaj olarak gözlerine rimel ve dudaklarına ruj sürüp hazırlığını bitirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...