39.BÖLÜM

547 38 0
                                    

Bölüm şarkısı

Bilmezdim senden önce bunu
Değmezdi o rüzgârları baharın
Aymazdım, ben toy bi' beşer idim
Öğrendim yüzünde

Kar yağdı şu saçlarıma, tut elimi
Varmaz mı menzil bize, bu nedir?
Ben razıyım senden gelene, canım
Eğlendim özümde
Gördün mü gözümde?

Kara gözlüm, biz seninle
Bir ev kursak yemyeşil
Pervazında, bahçesinde
Kumrular mı söyleşir?

Cennet oldun gam telimden
Çal, yüreğim iyileşir
Gözlerine baktığımda
Yedi cihan birleşir

❤️





İnsan hiç memleketine sığamaz olur mu? Oluyormuş işte yaşanılmayacak şeyler yaşandığı zaman insan memleketine bile sığamıyormuş kendi memleketinin insanları bile yabancı geliyormuş sana dağına taşına toprağına aşık olduğun Mardin'in şimdi sana gurbet oluyormuş.

Naze ve Berat için durum bundan ibaretti doğduğum , büyüdüğüm , sevinci , mutluluğu , aşkı hatta hüznü ve  üzüntüyü tattığım dedikleri bu şehirden kendi istekleriyle ayrılıyorlardı. Bu son onların için bir başlangıç olacaktı.

Sabah Muğla il sınırına girdikten sonra arkadaşı İsmail'in köyüne 1 saat kadar yolları kalmıştı gece boyu Ahsen uyumuş annesini rahatsız etmemişti 2 sefer mola vermek için durup ihtiyaçlarını giderip oyalanmadan geri yola koyulmuşlardı Naze yol boyu kocasıyla sohbet etmeyi tercih etmişti ne kadar uyumamak için dirensede sabahın ilk ışıklarıyla uyku daha da bastırınca istemsizce gözlerinin kapanmasıyla uykuya dalmıştı. Berat karısının sessizliğinden uyuduğunu anlayınca ses edip uyandırmadan gidecekleri yere kadar arabayı sürdü gelecekleri yere yaklaştıkları için karısının saçlarını okşayarak uyandırmaya çalıştı.

"Naze'm"

Naze kocasının eliyle saçlarını okşadığını hissedince yavaşça gözlerini aralayıp oturuşunu düzeltip saçlarının üzerinde ki elini tutup uykulu gözlerle kocasına baktı.

"Uyuyakalmışım Berat geldik mi?"

Berat karısının hafif dağılmış haline gülümseyerek bakıp cevap verdi.

"Evet gülüm az kaldı"

Naze gözlerini iyice ovuşturup uykusunu dağıttıktan sonra hevesle camdan baktı nasıl bir yere gelmişlerdi çok merak ediyordu gözüne yeşilliklerle kaplı ormanlıklar çarptı kendi memleketlerinden sonra Muğla çok yeşil gelmişti buranın doğal güzelliklerinin çok fazla olduğunu düşünüyordu şimdiden bile doğasıyla içini huzur kaplamıştı.

Arabanın yavaşlayıp durmasıyla geldiklerini anladı. Berat köyün girişine gelince karşıda onları bekleyen İsmail'i görünce yavaşlayıp durdu. Emniyet kemerini çözüp karısına seslendi.

"Geldik gülüm"

Naze kocasının seslenmesiyle oda kemerini çözdükten sonra kocasıyla beraber arabadan indi. Berat arkadaşının kendilerine doğru yürümesiyle oda adımlarını arkadaşına doğru atıp önünde durduğunda birbirlerine gülümseyerek sıkıca sarıldılar.

"Hoşgeldin devrem"

"Hoşbuldum devrem"

Berat sarılmanın ardından Naze'yi arkadaşıyla tanıştırdı.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin