Bölüm şarkısı
Bendeki mevsimler sana hep bahar
Üstüne titrerim sonsuza kadar
Gelmesin isterim teline zarar
Yüreğimde açmış gülü soldurmam
Rezan ve Ceylan'ın evliliğinin üzerinden 1 hafta geçmiş yeni evli çift birbirlerine hala iki yabancı gibi davranıyorlardı Rezan şirketten konağa olabildiğince geç gidiyor Ceylan'ın uyumasını bekleyip odasına öyle geçiyordu daha kabullenememişti değişik geliyordu alışması zaman alacaktı birbirlerini anca sabah kahvaltılarında görüyorlardı. Ceylan biraz çekindiği için karışamıyordu içi içinide yiyordu ne zamana kadar böyle davranacaktı odada ha varlığı ha yokluğu belli olmuyordu içten içe üzülüyordu bir erkek tarafından istenilmemek kötü bir duyguydu.
Hesna hanımda oğlunun durumuna üzülüyordu ne yaptığına anlam verememişti madem bu kadar hayatı mahvolacaktı sevdiğini alacaktı alamıyorsa önüne bakacaktı bu kadar kahretmesine gerek yoktu fırsatını bulduğunda güzel bir dille uyarıp konuşacaktı karısını görmesini sağlayacaktı.
Berat'ta arkadaşının haline anlam verememişti evlenince düzeleceğini sanıyordu da dostu hiç evli gibi davranmıyordu şirketten Berat'tan sonra çıkıyordu o gelmeden de gelmiş oluyordu ruh hali de hala aynıydı aklındakileri söylemek istiyordu konuşmak istiyordu açılsın derdini söylesin istiyordu ama duyacaklarına cesaretide yoktu ya düşündükleri doğruysa Naze'yi seviyorsa napardı nasıl tepki verirdi kaç yıllık arkadaşını kan kardeşini silermiydi yoksa hiç birşey olmamış gibi önüne mi bakardı bilmiyordu. Yine de odasına gidip konuşmayı denedi.
"Taze damat şirketten çıkmıyorsun ne bu iş sevdan"
Rezan arkadaşının damat diye takılmasına sinir oldu.
"Ne damadı Berat söyleme şöyle şeyler sinirimi zıplatma"
"Tamam demem birşey de haksızmıyım lan benden önce geliyorsun benden sonra çıkıyorsun karını ihmal etme"
"Bir sen eksiktin zaten söylemeyen , önemli projemiz var onun üzerinde çalışıyorum biliyorsun"
"Aile işten önce gelmeli dostum eve giderken elin boş gitme bir çiçek al götür kadınlar sever böyle şeyleri"
"Sen kendi karına yap kardeşim bana karışma"
Rezan Berat'a söylenirken yine aklına Naze geldi sevdiğiyle evlenseydi şirkette işi neydi eve gitmek için can atardı.
Berat arkadaşının üzerine daha fazla gitmek istemedi her seferinde üstü kapalı konuşup geçiştiriyordu çalan telefonuna baktı arayan karısıydı.
"Naze'm"
"Berat akşam yemeğe yengemleri davet ettik erken gelin"
"Tamam delalım istediğin birşey varmı?"
"Tek isteğim sensin"
Berat karısının dediğiyle içten içe gülümsedi. Rezan arkadaşının bu kadar sevinmesini merak etti Naze ne dedi de mutlu oldu diye düşündü.
"Akşama görüşürüz gülüm"
Telefonu kapatıp arkadaşına döndü.
"Akşama yemeğe bizdeyiz erken gideceğiz emir büyük yerden"
"Anladım çıkarız birazdan Japonya işinide kesinleştirelim artık"
"Olur hanımlarıda mı götürsek ben daha Naze'ye birşey demedim de onsuzda okadar süre nasıl dururum bilmem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...