Bölüm şarkısı: Emirdağı birbirine ulalı Altın yüzük parmağına dolalıda gelinim dolalı
Başın mı büyüdü gelin olalı
Boynun mu büyüdü gelin olalı
Ben seni gız iken seven oğlanımda gelinim oğlanımErdağ konağına geldiklerinde Naze'yi odalarına çıkardılar. Naze hem korkuyor hem titriyordu Esma hanım gelinin yanında biraz rahatlatmak için durdu ona ne yapılması gerektiğine dair bilgi verdi. Ardından odadan çıktı Naze korku içinde Berat'ı bekliyordu. Kapı açıldı Berat gülümseyerek içeri girdi. Bu gece sevdasına kavuşacaktı. Naze'nin önünde durdu davağını açıp alnını öptü.
"Evime gönlüme hoşgeldin delalım"
Naze zoraki gülümsemeye çalıştı ama yapamadı çok korkuyordu. Berat karşısında ki kızın titrediğini görünce temkinli davrandı yoksa istemiyormuydu. Eliyle Naze'nin yüzünü okşadı.
"Naze'm korkma eğer istemiyorsan dokunmam"
Naze'nin kalbi yerinden çıkacaktı sanki istemiyorum dese ne zamana kadar kaçacaktı eninde sonunda olacaktı kaderine razı geldi. Berat istemediğini anlayıp elini indirdi ki Naze elini tuttu. Berat memnunca baktı güzel gelinine kırmızı kurdelesini çözdü attı. Duvağını çıkardı sabırla saçlarını çözdü. Çözerkende boynuna küçük küçük buseler kondurdu. Naze Berat'ın her hareketinde ürperdi biran önce bitsin istedi. Berat Naze'nin gelinliğinin düğmelerini çözmeye başladı gelinlik üzerinden yere düşünce Naze çok utandı gözlerini kapadı. Berat hasretle baktı sevdiğine kaç yıldır bugünü beklemişti kendiside damatlığını çıkarıp gelinini nazikçe yatağa yatırdı heryerini özlemle öptü okşadı dudaklarıyla talan etti heryerini ürkütmeden kibarca davrandı canı yansın istemedi daha da fazla dayanamadı erkekliğini Naze'nin kadınlığına yasladı ıslanmasını sağlayıp kendini içine itti. Naze duyduğu acıyla küçük çığlık atıp dudaklarını ısırdı elleriyle Berat'ın omzunu sıktı. Berat duyduğu hazla bir kaç gel git yaptıktan sonra tohumlarını Naze'nin rahmine akıttı. Nefesini düzene sokmaya çalıştı Naze'nin alnına alnını yasladı öptü.
"Helalim , kadınım"
Naze acıdan başka hiç birşey hissetmemişti yataktan çıkıp duşa girdi. İkiside abdestlendikten sonra Berat Naze'nin saçlarını taramak istedi.
"Ta küçüklükten hayrandım senin saçlarına mis gibi kokuyorlar parıl parıl parlıyor" Berat acıtmadan tarıyordu Naze'nin aklına Rezan'ın taradığı zamanlar geldi hızla kalktı yerinden
"Şey geri kalanını ben tararım" Berat'ın elinden tarağı alıp banyoya gitti.
Gözyaşlarını geri itti deli gibi ağlamak istiyordu da yapmadı. Saçlarını tarayıp kuruttuktan sonra banyodan çıkıp yatağa girdi. Kocasının da belinden sarılmasıyla uykuya daldılar.
Sabah olduğunda Naze yataktan kalkıp üzerine krem renginde pileli elbise giydi altınlarını taktı. Berat'ın da kıyafetlerini hazırlayıp uyanmasını bekledi. Berat bunca zamandır uyandığı en huzurlu gündü sevdiği karısı olmuştu karşısında hazırlanmış bekleyen Naze'yi görünce gülümsedi.
"Günaydın güzel karım"
"Günaydın kıyafetlerini hazırladım giyinde aşağı inelim" Naze de tebessüm ederek cevap verdi alışacaktı mecburdu yüzü asık gezmeyecekti. Berat'ın bir suçu yoktu ona haksızlık etmeyecekti.
Berat'ta hazır olduğunda beraber odadan çıkıp aşağıya indiler. Kadir ağa ve Esma hanım gelen çiftleri gülümseyerek karşıladılar.
Naze Kadir ağanın elini öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdalı Gelin
General FictionBen Naze küçüklüğünden beri amca oğluna sevdalı Naze. Yüreğimde Rezan'a olan sevdam varken onun en yakın arkadaşı olan kan kardeşi Berat'a gelin olmuş Naze. Gönlünde sevdası varken başka bir sevdaya yer açabilir miydi insan? Yapabilir miydim gönlümd...