31.BÖLÜM

765 45 6
                                    

Bölüm şarkısı

Alma attım yuvarlandı
oğul oğul oğul oğul oy

Gitti beşiğe dayandı
Bebek uykudan uyandı

Nenni oğul oğul
Nenni yavrum yavrum
Nenni balam balam
Nenni yavrum yavrum nenni

Sana bebek diyemedim
Ak sütümden veremedim
Nenni oğul oğul
Nenni yavrum yavrum
Nenni balam balam nenni

🥀



Berat ameliyathanenin kapısının önünden ayrılarak melek olup giden bebeklerinin yanına gitti. Daha küçücük olan bebeği görünce koca adam hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

"Oğlum seni koruyamadım affet beni babanı affet"

Oğluyla vedalaştıktan sonra yoğun bakımda yatan karısının yanına geldi doktora ne kadar  ısrar etsede doktor bugün kimsenim giremeyeceğini kesin bir dille söylemişti. Uzaktan da olsa camın önünde makinelere bağlı öylece yatan karısını izledi. Onu o halde görünce yine kendine lanet etti bundan sonra nasıl düzelirlerdi hiç bilmiyordu yüreklerine ateş düşmüştü hemde hiç geçmeyecek bir ateş.

"Naze'm nolur iyileş acımızı beraber atlatalım sana ihtiyacım var sensiz duramıyorum ben"

Orada öylece kaç saat durdu bilmiyordu Rezan'dan da bir ses yoktu daha Hamit'i bulamamıştı Hesna hanımla Esma hanım hala ağlıyorlardı Naze'nin kadersizliğine ağlıyorlardı hem bebeğini hemde analığını kaybetmişti.

Jandarma komutanının gelmesiyle Berat yanlarına gitti.

"Öncelikle hem başınız sağolsun hem geçmiş olsun Berat ağa"

Berat zoraki konuşarak cevap verdi.

"Sağolun komutanım" komutan olayı az çok bildiğinden yinede Berat'la konuşup kesinleştirmeye çalıştı.

"Ateş edeni gördünüz mü yada şüphelendiğiniz biri var mı?"

"Komutanım bu bizim meselemiz siz karışmayın cezasını biz vereceğiz"

"Berat ağa acınızı anlayabiliyorum ama devletin adaletine sığınmak zorundasınız"

Berat komutanın dediğiyle zaten canı burnundayken daha da sinirlendi.

"Ne adaleti neyin adaleti komutan adalet işleseydi o şerefsiz çıkmış olupta benim karımı vurmazdı daha doğmamış oğlumuzu bizden çekip almazdı bana adaletten bahsetmeyin"

Berat komutana lafını söyledikten sonra yanında durmayıp yine karısını izlemeye gitti zaten başka nereye gidecekti ki sığınacak başka limanı mı vardı?

Sabaha kadar gözüne bir kez bile uyku girmemiş hep karısını izlemişti bir kulağıda Rezan'daydı o kansızın hala hayatta olupta nefes alması Berat için hakaretti yakalayıp kendisi canını alacaktı. Doktorun gelmesiyle yanına gidip yalvarırcasına konuştu.

"Doktor izin ver gireyim yanına"

"Girebilirsiniz çok durmayın uyanınca servise alacağız zaten"

Berat burukça sevinerek üzerine strelize kıyafetler giyip karısının yanına geldi yanı başındaki sandalyeye oturup eliyle elini tutup öptü.

Sevdalı Gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin