Rodzice do nocy mieli zostać w firmie, więc bez problemu mogłam wymknąć się przez okno. Po dzisiejszym treningu nie miałam na nic siły, Jose kazała nam powtarzać kroki, do momentu aż nie będą całkowicie idealne.
Josephine była dobrą trenerką, z ogromną wiedzą. Starała się, żebyśmy osiągnęli dobre wyniki w półfinale i przeszli do finału. Kiedyś też była tancerką, wygrywała zawody, jeździła na olimpiady po całym świecie. Jednak jej taneczną karierę zatrzymała nagle kontuzja i poza tym chęć założenia rodziny. Opowiadała nam, że wtedy musiała zakończyć swoją przygodę z tańcem, ale nie na długo bo po kilku miesiącach została trenerką.
Na sobie miałam krótkie jeansowe spodenki i dopasowany różowy top. Za około 20 minut mieli po mnie podjechać Rosemary razem z Patrickiem i Jackiem. Przeczesałam jeszcze szybko moje włosy, które dzisiaj pod wpływem koka zamieniły się w falowane. Nie miałam już ani chęci, ani czasu, żeby coś z nimi zrobić więc po prostu takie zostały.
Wzięłam ze sobą małą torebkę, do której spakowałam mój telefon.
Ostatni raz zobaczyłam swoje odbicie w lustrze, ale nie chciałam już dłużej na nie patrzeć więc opuściłam mój pokój. Weszłam do pokoju Victorii, aby chwilkę z nią porozmawiać.
-Wychodzisz gdzieś?- zapytała wychylając głowę zza i skanując moje ciało.
-Tak.-odpowiedziałam szybko.-Do kolegi, będzie tam jeszcze kilka osób, wrócę późno.
-Okej.-odparła.-Co mam powiedzieć jak rodzice wrócą?
-Że poszłam do koleżanki się pouczyć, ale powinnam wrócić przed nimi.- poprawiłam swój kosmyk włosów.- To cześć Vic.
-Paa!
Zamknęłam drzwi od pokoju i zeszłam po schodach. Georgina na weekend została u Nicholasa, a Hannah właśnie przyrządzała przekąskę. Uśmiechnęłam się do niej, zaraz wchodząc do przedpokoju. Szybko założyłam moje trampki i wyszłam z domu.
Widziałam już srebrne auto na podjeździe więc szybko do niego weszłam. Zajęłam miejsce z tyłu obok Rose, a przed nami siedział Jack i Patrick na miejscu kierowcy.
-Eloo.-przytuliła mnie brunetka.
-Heja- odparłam.
Jechaliśmy przez uliczki w Miami, bo dzisiejsza posiadówka była u Nelsona. Wiedziałam w jakiej części miasta mieszka, ale nie wiedziałam gdzie konkretnie. Przejeżdżaliśmy przez ulicę, która znajdowała się koło plaży i rozmawialiśmy na różne tematy.
-Julie,Chase,Ella i Caroline już są.-powiedziała Rose.
-To zajebiście.-odparł Jack.-Caden mówił, że się spóźni.
You had to go out of my door
And leave just like you did before
I know I said that I was sure
But rich men can't imagine poorZ radia leciała piosenka, a Patrick momentalnie ją podgłośnił.
-One day baby, we'll be old
Oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told
One day baby, we'll be old
Oh baby, we'll be old
And think of all the stories that we could have told.-wszyscy zaśpiewaliśmy tekst piosenki ogromnie fałszując.
CZYTASZ
Âme noire
RomanceÂme Noire to książka o 17-letniej Annabelle Wilson pochodzącej z bardzo bogatej rodziny. Dziewczyna od dawna trenuje taniec towarzyski i pozytywnie się w nim wyróżnia, w szkole jest jedną z najlepszych uczennic i odnosi sukcesy naukowe. Jednak nie z...