Özel Bölüm - Part 1 (Ali&Meryem)

421 38 189
                                    

Yazar anlatımı

(Ali&Meryem)

Meryem ile Ali evliliklerinin üzerinden aylar geçtikten sonra bir karara gelmişlerdi. Namaz odası yapmak istiyorlardı. Birlikte namaz odası için bir kaç haftadır eşyalar alıyorlar, odayı dekore ediyorlardı. Ama sonunda odanın hazırlığı bitmişti. Son kez Meryem odaya baktı. Ardından memnuniyetle gülümseyip eşine döndü.

"Çok güzel oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Çok güzel oldu." diye fısıldadı. Ali başını salladı. Hemen karısının yanına gidip karısına sarıldı.

"Senin ellerin değdiği için güzel oldu, çiçeğim." dedi Ali. Meryem gülümseyerek kollarını Ali'nin boynuna doladı.

"Beni şımartma, Ali." diye fısıldadı. Ali gözlerini kapatarak başını geriye attı.

"Böyle konuşursan o zor olur, güzelim." Gülümsedi Meryem.

"Ali..." dedi fısıltıyla. Bir yandan da eşinin göğsüne elini yaslamıştı.

"Hm?" dedi Ali. Karısı ona böyle kedi gibi sırnaşmaya çalıştığında çok hoşuna gidiyordu.

"Sence bizim ilk kızımız mı olur yoksa oğlumuz mu?" Ali, Meryem'in sorusuyla bir kaç saniye düşündü.

"Bunu bilemeyiz tabi ama ben en çok kız hissediyorum. Sence?"

"Bende kız çocuğu hissediyorum. Elif'i gördükçe bende çocuğum olsun istiyorum. Elif çocuğunu hissediyor, onunla konuşuyor, şimdiden hazırlıklar yapıyorlar. Çok güzel geliyor bana. Bende anne olmak istiyorum." Meryem'in dediklerini ile Ali başını biraz eğerek karısının gözlerine baktı. Meryem utançla bakışlarını çekmişti ama Ali, Meryem'in çenesinden tutarak kendisine çekti.

"Bunu sen istedin." diyerek Meryem'i kucağına aldı. Odalarına doğru yürümeye başladı.

***

Meryem Kara

Gözlerimi rahatsız eden ışıklar ile uykumdan uyanmıştım. Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda güneşin ışıkları direkt gözlerime dokundu. Gözlerimi tekrar kapattım.

"Uyandın mı benim çiçeğim?" diyen Ali'nin sesini duydum. Gözlerimi tekrar açtım. Sağ tarafıma baktığımda üzeri çıplak, saçları dağınık olan Ali ile karşılaştım. Gözlerim biraz üzerinde dolaştığında Ali'nin gülüşünü duydum.

"Yetmemiş sanırım." dedikleri ile gözlerim iyice açıldı. Omzuna hafif bi' tokat attım.

"Ne diyorsun Ali ya?!" diye sorduğumda yine gülümsedi. Kolları ile beni kucaklayıp kendine çekti. Sımsıkı sarılıp, gerdanıma öpücük kondurdu.

"Günaydın güzeller güzeli karım. Çiçeğim, güzelim benim. Günün aysın, benim günüm seninle aydı." dediğinde kıkırdadım.

"Ne bu romantiklik kocam beyefendi?" dediğimde Ali de güldü.

Hasbelkader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin