Mangal

35 1 0
                                    

Selaaam! Ne uzun bir ara oldu bölüm atmayalı.

Son birkaç bölümdür belirttiğim gibi yoğunluktan bölüm yazmaya zaman bulamıyordum.

Tam yoğunluklar bitip, bölüm yazmaya oturacağım günlerde de wattpad'e erişim engeli geldi 🤦🏼‍♀️

Bugün şans eseri instagrama girince , wattpade girmeyi de deneyim dedim. Ve çok şükür buradayım!🩷

Son bölümü 9 temmuzda attığımı göz önünde bulundurunca bu bölüm hepimize ilaç gibi gelecek🫶🥰

Keyifli okumalar🫶🥹

——————————————————————————-

Arabanın sarsılması eşliğinde berbat bir yolculuk yaşıyorduk.

-Ya ne biçim yollardan geçiyoruz!

Saat akşam üzeri 6'ya geliyordu. Bugün biraz dışarı çıkıp alışveriş yapmıştık. Sonra eve dönüp aldıklarımızı bırakmış,duş almıştık. Duştan sonra da hazırlanıp yola çıkmıştık .

Yaklaşık yarım saattir yoldaydık ve şehirden iyice uzaklaşmış,bozuk toprak yollara girmiştik.

-Volkan şehir yaşantısından uzak bir yerde oturduğu için yolların böyle olması normal Didemcim.

Ahsen araba sürdüğü için beni görmeyecek olsa da göz devirdim.

Yaklaşık 1 saattir yoldaydık ve artık şehirden iyice uzaklaşmış,medeniyetin olmadığı yollara girmiştik.

-Az kaldı zaten , 5 dakikaya falan varırız.

Araba yollar bozuk olduğu için o kadar sarsılıyordu ki , başım ağrımıştı.

Ahsen'in dediği gibi yaklaşık 5 dakika sonra bir evin önünde durmuştuk.

Ahsen arabadan indikten sonra bende inip onu takip ettim.

Evin etrafı çam ağaçları ile çevrilmişti. Bu yüzden bahçe gözükmüyordu.

Evin bahçe kapısına gidip zili çaldığımızda , ben bir elimle ağrıyan başımı tutuyordum.

Bahçe kapısı açıldıktan sonra içeri girdiğimizde Volkan evin kapısını açmış bizi bekliyordu.

-Hoşgeldiniz.

Evin içine girdiğimizde Ahsen Volkan'a sarıldı.

-Sen şu karşı taraftan bahçeye geçebilirsin Didemcim.

Ahsen yine dün gece yaptığı gibi beni yanlarından kibarca kovuyordu.

Ahsen ve Volkan'ı gerimde bırakıp ,Ahsen'in tarif ettiği yere doğru ilerledim.

Tavandan yere kadar uzanan büyük cam , bahçeye açılıyordu.

Bahçeye çıktığımda , beni sol tarafta bir masa karşılıyordu.

Sağ tarafta ise barbekü alanı vardı. Ben bahçeyi incelerken , evin yan tarafından Barış'ın bana doğru geldiğini gördüm.

-Hoşgeldin.

Barış elini bana doğru uzattığında , elini sıkıp "hoşbuldum" dedim.

Tam bu sırada Ahsen ve Volkan yanımıza geldi. Barış'la ellerimiz birbirinden ayrıldıktan sonra Barış ,Ahsen'e sarılıp "hoşgeldin " dedi.

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin